kineck spoert نقد بازی

kineck spoert نقد بازی

 

Kinect Sport

 

بهترین و با ارزش ترین بازی برای کینکت همین Kinect Sport هست چرا که سنسور در این بازی بسیار بسیار دقیق کار میکند و بازی های خیلی سرگرم کننده ای دارد. در این بازی میتوانید به انجام ، بولینگ ، فوتبال ، والیبال ، پینگ پنگ یا همان تیبل تنیس ، پرتاب نیزه ، پرتاب دیسک ، دو ، دو با مانع ، پرش و بوکس رو بازی کنید که هر کدام یک جذابیت خاص خودشو داره و بسیار زیبا هستند.

 

 

فوتبال تو این بازی بر خلاف تصوری که اکثرا دارن بسیار خوب و جالب طراحی شده و بستگی به دقت و چابکی شما دارد تا بتوانید برنده شوید. پینگ پنگ هم بسیار خوب و دقیق کار میکند و یه قسمت داره که شما تو هر ۲ تا از دستاتون راکت رو میگیرید و کامپیوتر برای شما توپ ارسال میکنه و شما با زدن اونها میتونید رکورد ثبت کنید.

 

 

 

 

 

همچنین پینگ پونگ رو میتونید به صورت ۲ به ۲ بازی کنید ، یعنی شما با یکی از دوستان و ۲ نفر کامپیوتر که رو به روی شما قرار میگیرند. بولینگ هم خیلی خوب است و میتونید ۴ نفره هم بازی کنید و ۱۰ بار فرصت دارید تا امتیاز کسب کنید و در نهایت یک نفر از ۴ نفر برنده میشود.

 

قسمت دو میدانی هم باز خیلی عالی هست به طوری که ۸ نفر در آن شرکت میکنند و در مسابقات دو ، دو با مانع ، پرتاب نیزه ، پرتاب دیسک و پرش باید شرکت کنید و بسته به امتیازی که در هر دور میگیرید در آخر رتبه داده میشود. به نظر من جالب ترین قسمت همین دو میدانی هست که میتوانید به صورت ۲ نفره و ۴ نفره آنلاین هم بازی کنید.

 

 

همانطور که در بالا گفتم بازی فوتبال خیلی قشنگ کار شده ، در واقع شما باید به یار های خود فقط پاس بدهید و وقتی نزدیک دروازه رسیدید به سمت آن شوت کنید ، اگر دروازبان باشید باید دستتان را به سمت توپ ببرید تا شوت را مهار کنید ، به طور مثال اگر با یک دست توپ را بخواهید بگیرید شناس کمتری دارید.

 

اگر توپ دست شما باشد میتوانید هم با پای راست و هم با پای چپ پاس بدهید و به هر طرف که نشانه بگیرید به همان طرف هم میرود. پیشنهاد میکنم حتما قسمت فوتبال و پنالتی رو امتحان کنید. والیبال هم در حد خوب هست ولی نمیتوان زیاد در آن دخالت کرد ، در واقع فقط کافی است دستتان را به سمت توپ ببرید. ولی بازی بوکس هم بسیار خسته کننده و جالب هست که بهتر است ۲ نفره انجام شود.

 

به نظر من بهترین بازی های Kinect Sport پینگ پونگ ، دو میدانی و فوتبال هست.

 

 

مشخصات بازی

 

- نام بازی Kinect Sport

- نوع : ورزشی – امتیازی

- قابلیت ۴ نفره ولی نه همزمان

- قابلیت ۲ نفره همزمان

- قابلیت ۲ نفره تا ۴ نفره به صورت آنلاین و همزمان در ایکس باکس لایو

- تصویر ۱۰۸۰P

- پشتیبانی از Dolby

- حجم ذخیره ۱ مگابایت

- شرکت مایکروسافت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:,

] [ 14:19 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه