Kinect JoyRide نقد بازی

Kinect JoyRide نقد بازی

 

Kinect JoyRide  نقد بازی

 

یه بازی متفاوت با بقیه بازی های کینکت و کل بازی هایی که تا به الان برای کنسول ها منتشر شده همین Kinect JoyRide هست. شما در Kinect JoyRide میتوانید ماشین های خودتونو که در قبل دریافت کردید و یا اسپرت کردید رو برونید و با آن مسابقه بدید.

 

این بازی بسیار زیبا و جالب هست و کنترل فرمان اون هم بسیار دقیق هست و به راحتی میتونید ماشین رو به چپ و راست هدایت کنید ، به طور مثال برای نیتروژن زدن باید دست خودتونو به عقب و جلو ببرید و برای حرکات نمایشی باید کاملا به چپ یا راست و یا …. حرکت کنید.

 

 

 

 

در بازی میتونید با ۸ کامپیوتر مسابقه بدید و اگر ۲ نفره بازی کنید صفحه به ۲ قسمت تقسیم میشه و تاثیری بر روی کنترل بازی نمیگزارد و باز هم به خوبی کار میکند. مپ هایی که در این بازی موجود هست زیاد نیست ولی کیفیت خوبی دارند ، همچنین خودتان میتوانید مپ هایی رو طراحی کنید و با دوستان خود در همان مپ ساخته شده توسط خودتان مسابقه دهید و راه های مخفی بزارید که فقط خودتان بلد هستید.

 

تمامی ماشین ها در این بازی تقریبا یک قدرت و سرعتی دارند و به صورت فانتزی ساخته شده اند ، همچنین میتونید اونهارو به دلخواه اسپرت کنید و یا روی اونها برچست بچسبونید ، همچنین میتوانید بعد از اسپرت کردن ماشین ها ، آنها رو به دوستان خود در ایکس باکس لایو نشان دهید.

 

 

در کل بازی خیلی خوبی هست ، گرافیکش هم بد نیست و پیشنهاد میکنیم حتما امتحان کنید همچنین میتونید اون رو به صورت نشسته هم بازی کنید.

 

 

مشخصات بازی

 

- نام بازی Kinect JoyRide

- نوع : مسابقات ماشین و رانندگی آرکید

- قابلیت ۴ نفره ولی نه همزمان

- قابلیت ۲ نفره همزمان

- قابلیت ۲ نفره تا ۸ نفره به صورت آنلاین و همزمان در ایکس باکس لایو

- تصویر ۱۰۸۰P

- پشتیبانی از Dolby

- حجم ذخیره ۲۰۰ کیلوبایت

- شرکت مایکروسافت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:,

] [ 14:0 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه