Your Shape نقد بازی

Your Shape نقد بازی

 

 

Your Shape

 

بازی بعدی که قصد معرفی آن را داریم your shape هست که شباهت خیلی کمی به بازی داره و بیشتر یک بازی تمام ورزشیه که خبری از امتیاز و اول و دوم شدن نیست. ولی میتوان گفت فعلا جالب ترین بازی کینکت هست که از امکانات زیاد کینکت استفاده کرده است.

 

 

در ابتدا که بازی رو اجرا میکنید بدن شما رو به صورت کاملا ۳ بعدی نمایش میدهد و بعد از گفتن چند نکته وزن و قد شما را به صورت تقریبا حدودی مشخص میکند و بعد از اینکه برای شما پروفایل ساخت یک عکس هم از صورت شما میگیرد و در پروفایل تان قرار میدهد.

 

 

 

 

سپس به محلی میروید که باید چند مکعب را بشکنید که این بازی خیلی جالب است ، شما در وسط صفحه قرار میگیرد و مکعب های سبز رنگی در اطراف شما ظاهر میشود که باید با مشت و پا آنها را بزنید که اگر آروم بزنید فقط آنها پرت میشوند و اگر محکم بزنید آنها میشکنند.

 

 

بعد از آنکه این مرحله را پشت سر گذاشتید به منوی اصلی بازی میروید و در آنجا میتوانید خودتان را سفارشی کنید ، به طور مثال چگونگی نشان دادن شما ، مثلا آیا میخواهید عکس شما را نشان دهد یا فقط مدل ۳ بعدی نمایش داده شود و یا این مدل ۳ بعدی چه رنگی باشد و امثال این تنظیمات برای سفارشی سازی پروفایلتان وجود دارد.

 

 

 

 

 

این بازی یا بهتر بگوییم نرم افزار میتواند به شما یک برنامه ورزشی بدهد و بگویید روزی چند دقیقه و به چه نحو با بازی ورزش کنید که در آخر هر ورزش کالری سوزانده شده را هم نشان میدهد. مقدار کالری سوزانده شده در سمت چپ و بالای صفحه نمایش داده میشود.

 

در کنار این ورزش ها مینی گیم های جالبی هم وجود داره که یکی از آنها همان شکستن مکعب ها بود و دیگر به طور مثال نگه داشتن مکعب ها در بالای سر هست و چندین مینی گیم دیگر….

 

 

این بازی یا همان نرم افزار ورزشی قابلیت ۲ نفره را ندارد ولی میتوان در آن ۴ پروفایل یا بیشتر را درست کرد و مشغول انجام ورزش شد.

 

در کل حتما برای تست هم که شده این برای رو خریداری کنید چرا که امتحان آن کاملا ارزش داره و میتوان از بخشی از قدرت کینکت باخبر شد.

 

مشخصات بازی

 

- نام بازی your shape

- نوع : ورزشی

- قابلیت ۴ نفره ولی نه همزمان

- تصویر ۱۰۸۰P

- پشتیبانی از Dolby

- حجم ذخیره ۲ مگابایت

- شرکت UBISOFT

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:,

] [ 13:58 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه