Kinect Adventures نقد بازی

Kinect Adventures نقد بازی

 

Kinect Adventures

 

روی تمام پک های کینکت بازی اورجینالی به نام kinect adventures موجود هست که درون اون ۵ بازی کوچک وجود دارد که یکی از قشنگ ترین آنها قایق سواری هست که میتوانید ۲ نفره هم بازی کنید. البته بازی میتونه pal یا J باشه که در حقیقت free هست و روی تمام کنسول ها کار میکنه.

 

 

 

kinect adventures یکی از بازی های پرطرفداری هست که توسط مایکروسافت ساخته شده و تقریبا تمام کسانی که کینکت رو خریدن این بازی رو هم بازی کردن چون این بازی به صورت پیش فرض روی کینکت به فروش میرسد. یکی از نکات جالب این بازی عکس گرفتن در هنگام انجام حرکات هست و زمانی که بازی به پایان میرسد معمولا ۴ الی ۵ عکس رو به شما نشان میدهد که در هنگام گرفتن امتیاز یا پریدن هستید.

 

 

بازی های این بازی معمولا ۲ نفره هست و اگر میخواهید به صورت مسابقه ای با آن بازی کنید باید حدود ۴ مرحله رو پشت سر بزارید و امتیاز کسب کنید و در آخر فرد برنده اعلام میشود.

 

 

بازی های دیگر هم به این صورت هست ، همچنین اگر شما در ابتدا ۱ نفره بازی کردید و به مرحله ۲ رسیدید و دوستتون یا بردارتان جلوی کینکت آمد و خواستید آن هم بازی کند ، کنسول به صورت اتوماتیک آن را وارد بازی میکند و میتوانید ادامه مرحله را با آن بروید و دیگر لازم خارج بشوید و گزینه ۲ نفره رو انتخاب کنید ، در حقیقت کار خیلی ساده شده و کافی است نفر دوم وارد بازی شود و بازی ۲ نفره میشود.

 

همچنین اگر در هنگام بازی از جلوی کینکت بیرون بروید بازی به صورت اتوماتیک روی حالت ایست میره و تا زمانی که جلوی آن نیاین بازی شروع نمیشود.

 

 

مشخصات بازی

 

- نام kinect adventures

- نوع : ورزشی و امتیازی

- قابلیت ۲ نفره

- قابلیت ۲ نفره از طریق ایکس باکس لایو و آنلاین

- تصویر ۱۰۸۰P

- پشتیبانی از Dolby

- موتور گرافیکی UNREAL

- حجم ذخیره ۲ مگابایت

- شرکت مایکروسافت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:,

] [ 13:55 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه