بازیکنان از داستان COD:Advanced Warfare لذت خواهند برد

بازیکنان از داستان COD:Advanced Warfare لذت خواهند برد

بازیکنان از داستان COD:Advanced Warfare لذت خواهند برد

Call of Duty: Advanced Warfare اولین عنوان در فرنچایز Call of Duty  که برروی کنسول های نسل هشتم نیز منتشر می شود و کار ساخت این عنوان برروی پلتفرم های نسل اینده و PC به استدیو Sledgehammer Games سپرده شده است و استدیو Moon نیز وظیفه ساخت ورژن کنسول های نسل هفتم را بر عهده گرفت است.حال کارگردان هنری این عنوان Bret Robbins نظر خود را در رابطه با Advanced Warfare منتشر کرده است.

 

من فکر میکنم ما با یک Call of Duty عالی روبرو خواهیم شد.عنوانی که برای بازیکنان هیجان انگیز خواهد بود.Advanced Warfare برروی کنسول های جدید و PC نمایشی خیره کننده خواهد داشت.این عنوان حتما زیبا و جذاب خواهد بود.

وی همچنین صحبتی در باره داستان این نسخه از COD داشت:

Advanced Warfare دارای داستانی بسیار قوی تر از نسخه های قبلی منتشر شده خود تا این زمان است و Sledgehammer  در حال کار برروی این است که به گیمران اطمینان دهد که با یک نسخه تکراری و خسته کننده دیگر روبرو نیستند.داستان این نسخه بسیار کامل خواهد بود و ما شاهد یک داستان اصیل هستیم که تاکنون در هیچ کجا روایت نشده است.

ما همچنین شخصیت های جدید در این عنوان داریم.شخصیت هایی مانند Jonathan Iron که نقش ان توسط Kevin Spacey اجرا می شود.ما برروی صحنه های سینماتیک بازی نیز بسیار کار کرده ایم و شیوه ای جدید برای روایت داستان انتخاب کرده ایم و سعی بر این داریم  که این شخصیت ها را در ذهن مردم ماندگار کنیم.

Call of Duty: Advanced Warfare در تاریخ 4 نوامبر برای پلتفرم های Xbox One, PC, PS4, Xbox 360, PS3 و Wii U منتشر می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 29 تير 1393برچسب:,

] [ 22:28 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه