جزئیات بیشتر از GTA V منتشر شد

جزئیات بیشتر از GTA V منتشر شد

 

جزئیات بیشتر از GTA V منتشر شد

طی منتشر شدن پیش‎نمایش‎های GTA 5 به نظر می‎رسد این نسخه دارای شخصی سازی ، بهبود مبارزه با شهروندان و فراخوانی پلیس توسط آنها پیشرفت به خصوصی کرده است.
طبق یاداشت‎های گیمزپات شما در این بازی می‎توانید به کارهای مانند یوگا ، دوچرخه سواری ، گلف و … بپردازید؛ همچنین یاداشتی از OXM بریتانیا منتشر شده که از مراحل جانبی و بازی‎های کوچک ( مینی گیم ) صحبت شده.
در این نسخه از بازی سرقت و دزدی به صورت سینمایی خواهد بود که بی شک بزرگترین و بهترین بازی در سری بازی‎های GTA خواهد بود.
همچنین گزارش شده که امکان سویچ بین سه شخصیت بازی موجود است؛ البته گفته شده با انتخاب هر شخصیت در مکان مختلفی از نقشه می‎آید.
بدیهی است، هر شخصیت مهارت‎ها و توانایی‎های منحصر به فرد خود را داشته به عنوان مثال مایکل توانایی صحنه آهسته شدن در هنگام تیراندازی را مانند بازی مکس پین دارد و فرانکلین هم در حین رانندگی. از سوی دیگر تروور قابلیت خاص و ویژه خود را دارد که در نبرد‎های نزدیک از عصبانیت و خشم در برابر حریف خود استفاده می‎کند.
هر یک از این مهارت‎های تخصصی دارای یک اندازه خواص است و به همین منظور برای استفاده دوباره آن باید صبر کنید تا دوباره پر شود و هرچه بیشتر از آن استفاده کنید موثر تر خواهد بود.
بازی GTA 5 برای کنسول PS3 و Xbox 360 در تاریخ 17 سپتامبر عرضه خواهد شد.

چندتا شات جدید از بازی:

جزئیات بیشتر از GTA V منتشر شد جزئیات بیشتر از GTA V منتشر شد جزئیات بیشتر از GTA V منتشر شد جزئیات بیشتر از GTA V منتشر شد جزئیات بیشتر از GTA V منتشر شد جزئیات بیشتر از GTA V منتشر شد جزئیات بیشتر از GTA V منتشر شد جزئیات بیشتر از GTA V منتشر شد جزئیات بیشتر از GTA V منتشر شد جزئیات بیشتر از GTA V منتشر شد

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 29 تير 1393برچسب:,

] [ 22:17 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه