*اسکرین شات هایی جدید و با رزولوشن ۴K از COD: Advanced Warfare منتشر شد*
یقینا نمایش های عنوان COD: Advanced Warfare سوپیرایز بزرگی در نمایشگاه نبود و نمایش نسبتا متوسطی از ان را شاهد بودیم .حال سه کنفرانس بزرگ این نمایشگاه به پایان رسیده شاهد انتشار اخبار کمتری از Gamescom هستیم اما همچنان تریلر ها و تصاویر جدیدی از عناوین مختلف منتشر می شود.حال 8 اسکرین شات جدید از عنوان COD: Advanced Warfare با رزولوشن ۴K منتشر شده که می توانید این تصاویر را در ادامه مشاهده کنید.
میبینین چه مدیر خوبی ام
*تصاویر جدیدی از عنوان Battlefield Hardline منتشر شد*
در پست های قبلی وب تمامی تریلر های منتشر شده از عنوان Battlefield Hardline در کنفرانس خبری الکترونیک آرتز را برای شما قرار دادیم.حال چندی پیش چند اسکرین شات جدید از این عنوان پرطرفدار منتشر شدئ که شما را در ادامه دعوت به دیدن آن می کنیم.
عنوان Battlefield Hardline در ۲۱ اکتبر سال ۲۰۱۴ (مصادف با سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳) برای پلتفرم های Xbox One, Xbox 360, PS4, PS3, PC منتشر خواهد شد.
برای بزرگ تر شدن روی اونا کلیلک کن.................
معرفی و بررسی بازی PES 2015
همراه با ویدئویی 15 دقیقه ای از گیم پلی بازی....
اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید. |
Akane0151 | ali kane ZOFO
این اخبار بروز خواهد شد ....
همینطور که میدونین سری بازی های شبیه سازی فوتبال ساخت استودیوی بازی سازی Konami هر ساله تحت عنوان Pro Evolution Soccer روانه بازارهای جهانی میشه و طرفداران خاص خودشو داره ، اما طی چند سال اخیر این عنوان در رقابت با یک عنوان مشابه ( FIFA از استودیوی EA ) دچار تنزل شده و حتی این رکود تا جایی پیشرفت که خیلی از طرفدارهای این سری به عنوان رقیب یعنی FIFA نقل مکان کردن...
ولی با تمام این فرازو نشیبهایی که گریبان گیره استودیوی قدیمی konami و عنوان با سابقش یعنی PES شده ،
فوتبال حرفه ای یا Pro Evolution Soccer امسال با شعار "زمین از آن ماست " یا "The Pitch is Ours" وارد رقابت با رقیب دیرینه ی خودش یعنی FIFA شده....
خب طبق آخرین اخبار بعد از نمایشگاه E3 2014 ، کونامی اطلاعاتی در رابطه با نسخه جدید و چند عکس منتشر کرده که در زیر به اونها میپردازیم:
اینبار کونامی سعی کرده هیجان و انعطافپذیری رو به PES برگردونه تا بتونه بار دیگه مثل نسل گذشته یک شبیه سازی فوتبال همراه با هیجان و لذت رو ایجاد کنه...
طبق اطلاعات داده شده از طرف تیم توسعه بازی ، اینبار بیشترین تغییرات در بخش مکانیزم شوت زدن و در مقابل اون دفاع از دروازه توسط دروازه بان صورت گرفته بطوری که کامل واقع گرایانه به نظر برسه....
سه عنصر کلیدی این سری که بیشترین تمرکز روی اون صورت گرفته :
1- هیجان در گل زنی
سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه رو میده تا به هر شکلی که دوست داره به سمت دروازه یا هدف شوت بزنه و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد میکنه.... در اون سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العملهای مختلفی از خودشون نشون میدن که این نشانگر انیمیشنهای بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی هست.
2- پاس نهایی
بطور خلاصه میشه گفت توسط فیزیک جدید رفتار توپ در پاسهای کوتاه بین بازیکنان طبیعی تر شده و در گیم پلی بازیباز بهتر میتونه توپ رو کنترول کنه.... ( منظور رفع مشکل پاس دادن و کنترول توپ در نسخه قبلی )
3- 1 به 1
آخرین عنصر کلیدی بازی که دوباره بازسازی شده که اینبار شما قادر خواهین بود تا علاوه بر کنترل توپ بهتر در بازی ، در فضاهای خالی با توپ اونطور که در توانایی بازیکن هست مانور بدین و شاهد سیستم دریبلینگ بهتری باشین....
و اما پارامترهای فرعی بازی که من به توضیح کلی و خلاصه از همشون میپردازم....
پارامترهای فرعی بازی که کونامی به اونها اشاره کرده :
Incredible Response Times
Full Pitch AI
Closest Control
Case for Defence
Behavioural Patterns
Poetry in Motion
Bring the Noise
Let There Be Light
PES ID
Balance of Play
Realistic Abilities
خب همینطور که در قبل اشاره کردیم ، فیزیک جدید توپ باعث میشه توپ در موقعیت های مختلف رفتار مناسبی از خودش نشون بده و این امر در بهبود کنترل توپ کمک میکنه... هوش مصنوعی بهتر واقع گرایانه تری رو شاهد هستیم با توجه به قدرت موتور FOX .... در دفاع کردن شما با چندین روش مواجهین و میتونین از هر روشی که دوست دارین برای مقابله با حملات تیم حریف استفاده کنین ، قدرت دفاعی تیم شما بستگی به مدافعان شما و تصمیماتی که شما برای کنترل مدافعین میگیرین داره .... انیمیشنها و سیستمهای رفتاری بازی طبق گفته ی سازنگان از بیش از 1000 بازیکن در دنیا الگو برداری شده و دوباره باز سازی شده و همینطور انیمیشنهای جدیدی مناسب تری رو در این سری شاهد هستیم ( منظور انیمیشن حرکت بازیکنان در موقعیتهای مختلف ) .... اینبار سعی شده جو یک استادیوم واقعی شبیه سازی بشه و به همین دلیل حرکات تماشاچیان طبیعی تر و بیشتر از قبل شده تا حس یک استادیوم واقعی به بازیباز دست بده و همینطور نوپردازی بازی دچار تغییراتی شده تا زمان های مختلف با آب و هوای مختلف رو بهتر نشون بده....
اینبار دوباره شاهد استایل های خاص بازیکنان مشهور در بازی هستیم مثل کریستیانو رونالدو یا مسی ....
و در آخر کنامی به وضعیت های آب و هوایی ، لیگهای جدید و بهبود پیدا کردن مد های محبوب ( Master League and Become A Legend ) اشاره کرد و اینکه بصورت هفتگی برای بازی آپدیت هایی منتشر میشه که قدرت بازیکنان ، ترکیب تمامی تیمهای موجود در بازی بروز رسانی خواهد شد ولی هنوز جزئیات بیشتری رو بیان نکرده....
کونامی جزئیات جدیدی مبنی بر اینکه در این سری مربی برای هر تیم حضور خواهد داشت اشاره کرد و گفت که بعضی ها لایسنس شده یعنی از روی مربیان واقعی شبیه سازی شدن و بعضی ها هم نه... و همینطور گفته در این سری شاهد لیگ های دسته دوم برای لیگ های مطرح مثل ایتالیا ، اسپانیا ، انگلیس و .... برای اولین بار هستیم ولی هنوز در رابطه با تیم های لاسنس شده و لیگهای لاسنس شده چیزی مشخص نیست.....
عکسهای رسمی منتشر شده از بازی :
اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید. |
اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید. |
اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید. |
اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید. |
اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید. |
اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید. |
اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید. |
اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید. |
اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید. |
ویدئوی 15 دیقه ای از گیم پلی بازی روی PS4 منتشر شده که میتونین از لینک زیر lمشاهده کنین: * برو ادامه مطلب*
ادامه مطلب
همگی مطمئن هستیم مایکروسافت با همکاری استودیو Black Tusk Studios در حال ساخت یک نسخه جدید از سری بازی های Gears of War برای کنسول نسل هشتمی Xbox One است. اما یک خبر بد برای طرفداران این سری بازی باید بگوییم. بر اساس اطلاعات منتشر شده تا سال ۲۰۱۵ اطلاعات جدیدی از بازی منتشر نخواهد شد و مایکروسافت هیچ برنامه ای برای انتشار اطلاعات جدید از بازی در مدت زمان باقی مانده در سال جاری ندارد.
یکی از مدیران کلیدی یعنی Redmond در حساب شخصی خود در توییتر اعلام کرد اطلاعات جدید و عمده از نسخه جدید بازی Gears of War در سال ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد. همچنین ایشان تایید کردند بازی در Tokyo Game Show و VGA سال بعد حضور بزرگی خواهد داشت.
در اخبار گذشته اسپنسر اعلام کرد که نرخ فریم در بازی های ویدئویی برای او از رزولیشن دارای اهمیت بیشتری بوده است. بی شک همه چشم ها به Tokyo Game Show است چرا که همه می خواهند ببینند این شرکت آمریکایی در کشور چین (با توجه به عرضه کنسول Xbox One در اول سپتامبر در چین) چگونه عمل خواهد کرد.
نظر شما چیست؟
سرانجام پس از مدت ها انتظار عنوان The Fighter Within با لیک شدن یک تریلر از گیم پلی بازی،معرفی شد.عنوان “مبارز درون” که از قابلیت دستگاه Kinect بهره می برد،مختص کنسول Xbox One بوده است که در نهایت علاوه بر انتشار یک تریلر ۲ دقیقه و ۲۶ ثانیه ای،اطلاعاتی در خصوص بخش های متعدد این عنوان فایتینگ منتشر شده که در ادامه میتوانید این اطلاعات را مطالعه بفرمایید.
اوایل هفته ی گذشته بود که کمپانی فرانسوی Ubisoft اقدام به ثبت یک دامین در خصوص عنوان The Fighter Within کرد و حتی پس از انتشار یک تصویر از محیط داخلی این بازی توسط سایت گوگل،حال به تازگی یک ویدئو ۲ دقیقه و ۲۶ ثانیه ای در خصوص این عنوان لیک شده که درواقع بیانگر اکثر ویژگی ها و نکات گیم پلی این عنوان فایتینگ که از دستگاه Kinect بهره می برد،می باشد و حال با این اقدام،تعداد عناوینی که در سبک “مبارزه ای” بر روی کنسول Xbox One عرضه خواهند شد،به دو عنوان افزایش یافته است.
پس از لیک شدن یک تریلر از این عنوان مبارزه ای،اطلاعاتی اندک در خصوص این عنوان درحال ساخت منتشر شده که شما در ادامه میتوانید با این اطلاعات همراه شوید:
۱_عنوان The Fighter Within یک بازی مبارزه ای مختص نسل هشتم کنسول خانگی شرکت مایکروسافت بوده که شما را دعوت به مبارزه با دوستان و همراهانتان می کند و این اقدامات با کمک دستگاه Kinect صورت خواهد گرفت که از همان ابتدا به عنوان یک دانش آموخته ی،با سبک و سیاق حرکات این سبک آشنایی لازم را در خصوص بخش مبارزات پیدا خواهید کرد.
۲_با استفاده از سنسور Kinect،میتوانید با اعضای بدن خود،ضرباتی را به حریف وارد کنید.
۳_شما از همان اول بازی،می بایست اقدام به تست دادن در خصوص چگونگی سطح انجام حرکات مبارزه ای بکنید که با استفاده از فن آوری های نوین و نسل بعدی عنوان موردانتظار Fighter Within،انجام این حرکت به صورت واقع گرایانه تری صورت خواهد گرفت.
۴_نسل جدید گرافیک های عنوان های مختص سنسور Kinect،همگی شگفت آور خواهند بود که حتی در عنوان The Fighter Within بازیکنندگان با یک محیط فیزیکی قابل قبول،انیمیشن های بسیار پیشرفته،مبارزاتی منحصر به فرد و رقابتی پرشور و مهیج،مواجه خواهند شد.
“لازم به ذکر است،تریلر این عنوان به زودی بر روی سایت قرار می گیرد”…
جوکر، بله، میدانم که چقدر عاشق و شیفته و دلباخته دارد. خیلی جالب است که برای برخی، محبوبیتی بیش از سوپرقهرمانها دست و پا کرده. شخصیتی شناخته شده که الگویی است برای طراحی “آدم بدهای داستان” محسوب میشود. پس از هر رسانه ای که در باب جوکر منتشر شد، منتقدان بسیاری به بررسی شخصیت این مجرم سادیسمی پرداختند و او را از نمونه های بی بدیلی نه تنها در تاریخ کامیک بوک، بلکه شخصیتهای داستانی معرفی کرده اند.
روال این بخش در سایت گیمفا، توضیح زندگی نامه ی شخصیتهاست و اینکه خصوصیات و نام پدر و کدملی و این حرفها را برای کاربران معرفی کنیم. اما نکته اینجاست که جوکر ( و شاید بتوان گفت تمامی شخصیتهای کامیک بوکی) را نمیتوان با یک زندگینامه ی واضح و مبرهن معرفی کرد؛ لااقل آنطور که شخصیتهای دنیای بازی را میشود. پس تصمیم گرفتیم بیوگرافی جوکر را تبدیل به توضیح در مورد قطعات مختلف زندگی وی از کمیک ها تبدیل کنیم. به دلیل پراکندگی بیش از حد اطلاعات این شخصیت، در این مطلب سعی شده فقط به زندگینامه ی کمیکی جوکر اشاره شود و میخواهیم از پایه ای ترین اطلاعات شروع کنیم و فرضمان هم این است که مخاطب این مطلب، هیچ چیز از جوکر نمیداند( دور از جان البته!). در قسمتهای آینده ی این مقاله سعی میکنیم به شخصیت سینمایی و شخصیت جوکر در بازیهای ویدئویی بپردازیم.
جوکر؛ یکی از آدم بدهای کامیک بوکی است که در کمیک های DC ظاهر شده است. این شخصیت، توسط جری رابینسون، بیل فینگر و البته باب کین خلق شده است. اولین بار که جوکر به جهانیان معرفی شد، در اولین شماره از کمیک های Batman بود که در بهار ۱۹۴۰ منتشر شد و جوکر به عنوان دشمن اصلی بتمنِ سوپرقهرمان ظاهر شد.کاراکتر جوکر، تا چندی بعد، فقط مختص کامیک بوک ها نماند و تاکنون اورا در فیلم ها، سریالهای تلویزیونی، بازیهای ویدئویی و رسانه های دیگر مکررا ملاقات کرده ایم. اینکه دقیقا چه کسی جوکر را خلق کرده است هنوز معلوم نیست اما طبق آنچه که توضیح داده شده است، جوکر در فرایندی سه نفره خلق شده است و میتوان این کاراکتر را بیشتر از سه نفر نامبرده، مدیون نویسندگی فینگر دانست.رابینسون و کین هر دو کارشان بیشتر در طراحی شخصیت بوده و داستان این کاراکتر توسط فینگر نوشته شده است.
فعلا بر اساس کمیک ها جلو میرویم. طبق آنچه کمیک ها به ما معرفی میکند؛ جوکر شخصیتی به شدت باهوش، به شدت جنایتکار است که به ما به صورت یک روانی با حس شوخ طبعی سادیستی اش معرفی شده است. جوکر، به عنوان الهه ی شوم بتمن، عضوی غیرقابل انکار از بسیاری از داستانهای عمیق و به درد بخور بتمن بوده است. یکی از مثالهایش هم مرگ جیسن تاد یا رابین دوم به دست این موجود خطرناک است. اگر بین تاریخچه ی طویل زندگی جوکر بررسی کنیم میبینیم که در مورد وی، داستانهای مختلفی وجود دارد که اتفاقا همه شان هم داستان واقعی معرفی شده اند، اما معروف ترینشان و احتمالا حقیقت ماجرا این است که جوکر داستان ما، به داخل زباله های شیمیایی سقوط کرده و پوستش به رنگ سفید و موهایش سبز رنگ شده است و البته لبهایش هم قرمز براق درآمده است.
منتقدان، در مواجهه با جوکر همیشه اورا تحسین کرده اند و اورا رقیبی بی نظیر برای بتمن دانسته اند. رابطه ی طولانی و پویای این دو، گاها طرح “یین و یانگ” را یادآوری میکند.
به عنوان یکی از آیکونیک و شناخته شده ترین آدم بدهای تمام عرصه ها، جوکر در راس لیست ۱۰۰ آدم بد تمام دوران مجله Wizard نشسته است. در لیست معروف ۱۰۰ آدم بد کمیک بوکهای IGN جوکر رتبه ی دوم را دارد و در لیست برترین شخصیتهای کامیک بوکی مجله Empire نفر هشتم است. همچنین اورا میتوان نفر پنجم لیست ۲۰۰ کاراکتر برتر کامیک بوک Wizard دید و در لیست ۱۰۰ شخصیت داستانی همین مجله، جوکر نفر نفر ۳۰ ام است.TV Guide هم طبق نقش آفرینی سزار رومرو (اولین بازیگر نقش جوکر) اورا در لیست ۶۰ نفره ی “کثیف ترین آدم بدهای تمام دوران” آورده است.
جوکر، در رسانه های زیادی – چه بصورت زنده و چه انیمشن- به طریق مختلفی دربرابر بتمن قرار گرفته است. در دهه ی شصت که مجموعه ی تلویزیونی Batmanساخته شده، سزار رومرو نقش جوکر را بر عهده داشت. بعد از آن وقتی تیم برتون، تصمیم گرفت فیلم بتمن را بسازد، در سال ۱۹۸۹، جک نیکلسون جوکر را بر پرده ی نقره ای به نمایش گذاشت و پس از سالها هیث لجر، در The Dark Knight 2008 توانست محبوبیت دوچندانی به این کارکتر دهد. به علاوه اینکه مرگ هیث لجر و اهدای اسکار بهترین نقش مکمل مرد در آن سال، باعث هرچه بیشتر دیده شدن نمایش فوق العاده ی لجر روی این شخصیت شد. همچنین قابل ذکر است که مارک همیل، برت اسپاینر و مایکل امرسون نامشان در میان کسانی است که در انیمیشن ها به جای جوکر صحبت کرده اند.
همانطور که اشاره کردیم، معلوم نیست که این موجود دقیقا کار کیست اما به نظر میرسد خلق جوکر، فرایندی سه نفره بوده است. باب کین در سال ۱۹۹۴ در مصاحبه ای گفت که جری رابینسون فقط یک طرح اولیه از جوکر را کشیده است :
“بیل فینگر و من جوکر را خلق کردیم. بیل نویسنده بود. جری رابینسون هم با تعدادی کارت بازی جوکر پیش من آمد. آنجا بود که این شخصیت برایم روشن شد. جوکر شبیه کنراد ویدت بود- میدانید، همان بازیگر فیلم “مردی که میخندد[ محصول سال ۱۹۲۸ بر اساس رمان مشهور ویکتور هوگو].” بیل فینگر که کتابی با تصویری از کنراد ویدت داشت به من گفت : اینم از جوکر!. جری رابینسون تقریبا هیچ کاری با این ماجرا نداشت و تنها کاری که که کرد همان کارت های بازی بود، اما تا وقتی که مرد همه جا گفت که او جوکررا خلق کرده است. ما از آن کارتها فقط در چندتا از شماره های کمیک استفاده کردیم.”
اما جری رابینسون طور دیگری ماجرا را تعریف میکند :
” در اولین دیدارمان، وقتی من نقاشی که کشیده بودم را نشان دادم، بیل گفت که من را یاد کنراد ویدت در فیلم “مردی که میخندد” می اندازد. این اولین اشاره به این فیلم بود. باب کین و بیل فینگر هم میتوانند آنرا طراحی کرده باشند؛ همه ی ما نقشی در آن داشتیم اما طرح اولیه از من بود.بیل فیلمنامه را بر اساس آنچه من گفتم نوشت و بر اساس دید پرسونای من داستان اول شکل گرفت. بیل فیلمنامه را نوشت پس همکار-خالق محسوب میشود و من باب هم کارهای تصویرسازی را انجام دادیم پس باب هم همکار بود نه خالق!”
دوران طلایی
واقعیت این است که قرار بود پس از اولین حضور جوکر در Batman #1 این شخصیت کشته شود. آن اول ها هم آنچنان که ما امروز جوکر را میشناسیم قرار نبود شخصیت عمیقی باشد. در شماره ی اول کمیک بتمن او یک موجود روانی ضدجامعه بود که جنایتهای وحشتناک انجام میداده است. اما اینکه چرا جوکر پس از شماره اول زنده ماند و ادامه داد؟ وقتی ویراستار کمیک، ویتنی السورث، جوکر را دید، انگار از پتانسیل بالای وی با خبر شد و پیشنهاد کرد که این کاراکتر زنده بماند. پس در شماره ی بعدی جوکر از بیمارستان نجات پیدا میکند و خوب میشود اما دوباره توسط تبهکاران درب و داغان میشود. به همین منوال، جوکر در کمیکهای بعدی به شکل های مختلفی دستگیر میشود و فرار میکرد و گاها میمرد! از انواع مرگهای جوکر، سقوط از بلندی یا سوختن در یک ساختمان است که البته به طرز شگفت انگیزی هیچوقت بدنش ریکاوری نشد در شماره های بعد مثل روز اول ظاهر میشد!
از اولین حضور جوکر، همه نوع جنایتی از این موجود دیده شد. هرکاری که فکرش را بکنید انجام داد اگر فکر میکنید برای کارهایش دلیل دارد، بتمن در مورد جنایات جوکر اینطور میگوید :” فقط با عقل خودش جور در میآید”.. در مورد لبخند جوکر هم بگوییم که این لبخند، از اولین حضور وی روی لب های قربانیانش حک میشد و اکنون به یکی از نشانه های جوکر تبدیل شده است.
در Batman 1# او دنیای زیرزمینی و پلیس گاتهام را با گفتن این حرف در رادیو به چالش میکشد :” امروز سه نفر از شهروندان محترم گاتهام را در زمانهای معینی خواهم کشت!”. بتمن و رابین جنایاتش را بررسی میکنند و قربانیان را در حالتی پیدا میکنند که لبخندی بر لبانشان نقش بسته است، لبخندی جوکری. پس از ماجراهایی جوکر، رابین را به تله می اندازد و در حالی که برای کشتنش آماده میشود، بتمن سر میرسد و رابین را آزاد و جوکر را به زندان می اندازد.( داستان اولین کمیکی که اینجا تعریف شد، دوباره در رمان گرافیکی Batman : The Man Who Laughs در سال ۲۰۰۵ بازتعریف شده است.)
دوران نقره ای و برنزی
در دوران نقره ای و پس از تغییراتی که به کاراکتر جوکر داده شد،از وی شخصیت متعادل تری ساخت که جنایات قبلی اش هیچگاه در این مجموعه کمیک ها لحاظ نشد. اما در سال ۱۹۷۳ و پس از چهار سال غیبت، دنیس او دنیل نویسنده و نیل آدامز تصویرگر بار دیگر جوکر را زنده کردند. اوایل کمیک شماره ۲۵۱ بتمن، “پنج راه انتقام جوکر” این قاتل جانی که از مردم را به راحتی آب خوردن قلع و قمع میکند و از نبرد با بتمن مست میشود، دوباره باز میگردد. اونیل، دلیل بازگشتی دوباره به جوکر قدیم را میگوید:
“به آسانی میخواستیم به جایی که شروع شده بود بازگردیم. من به کتابخانه ی DC رفتم و چندین جلد از نسخه های اولیه را خواندم. دنبال حسی بودم که کین و فینگر میخواستند.”
استیو انگلهارت نویسنده و مارشال راجرز تصویرگر، وقتی حق نوشتن و کشیدن Detective Comics را از شماره ی ۴۷۱ تا ۴۷۶ داشتند، تحت تاثیر فیلم بتمن ۱۹۸۹ براساس اقتباس از انیمیشنهای سال ۱۹۹۰ المان های دیوانگی جوکر را بیشتر کردند و اورا هرچه بیشتر در جنایتهایش عمیق ساختند. از معروف ترین کمیکها آن دوران “ The Laughing Fish” است که هرچه بیشتر جوکر جنایتکار را وحشیانه به تصویر میکشد.
دهه ی ۷۰ بود که جوکر، سری کمیکی نه قسمتی مخصوص به خودش داشت در در برابر آدم بدها و سوپرقهرمانها می ایستاد. جوکر شخصیت اصلی این ۹ قسمت بود.پس از این،جنایتهای جوکر ادامه یافت شخصیت او بین سالهای ۱۹۸۸ تا ۱۹۸۹ بسط داده شد. A Death In The Family و The Killing Joke در سال ۱۹۸۸ جوکر واقعی –به شکلی که امروز میشناسیمش – را ساختند. پس از این بود که DC طرح عظیم ” فاجعه در جهانهای بی نهایت” را به منظور تعریفی دوباره از شخصیتها برای دنیای مدرن آغاز کرد.
دوران پس از فاجعه
در Batman: The Killing Joke محصول ۱۹۸۸ ( که به نظر خیلی ها، از جمله تیم برتون بهترین کمیک بتمن و یکی از بهترین کمیکهای تاریخ است) گذشته ای احتمالی به جوکر اعطا میشود. در این کمیک بسیار باارزش، جوکر به عنوان کمدین شکست خورده ای معرفی میشود برای کمک به همسر باردارش به عضویت ردهود در می آید تا جنایتی مرتکب شود. او وقتی در حال ارتکاب جرم است، با بتمن برخورد میکند و این برخورد باعث میشود تا وی به داخل پس مانده های شیمیایی سقوط کند و رنگش تغییر کند. پس از این ماجرا، مرگ اتفاقی همسرش، باعث دیوانگی اش میشود و جوکر متولد میشود. اما جالب اینجاست که در همین کمیک خودش میگوید که ممکن است گذشته اش اینطوری که تعریف شده نباشد و این احتمال وارد میشود که این داستان هم اشتباه باشد. در ادامه ی این داستان، میبینیم که جوکر به باربارا گوردون شلیک میکند و اورا میرباید تا جیمز گوردون را شکنجه دهد. دلیل کارش این است که ثابت کند، پس از یک روز بد، هرکسی میتواند دیوانه شود. به دلیل اینکه ” Killing Joke” احتمالا از بهترین کمیکهای نوشته شده است و اینکه بتوانید پیدایش کنید زیاد است پایان داستان را تعریف نمیکنیم اما پایان فوق العاده ی این کمیک را به هیچ وجه از دست ندهید.
در طول داستان No Man’s Land که سال ۱۹۹۹ منتشر شد میبینیم که جوکر همسر دوم گوردون، سارا را به قتل میرساند. پس از این واقعه او سعی میکند تا گوردون را گول بزند و در آخر هم این کار را میکند و گوردون به زانوی جوکر شلیک میکند و جوکر اشاره میکند که ممکن است دیگر هرگز نتواند راه برود و میگوید که گوردون با این کار انتقام فلج شدن باربارا را گرفته است.( باربارا در جریان The Killing Joke توسط جوکر فلج شد).
در جریان داستان Emperor Joke که در سال ۲۰۰۰ منتشر شد، میبینیم که جوکر با دزدیدن قدرت Mister Mxyzptlk جهان را به کاریکاتوری مغشوش تبدیل میکند و همه در آن زندانی میشوند، در این دنیای خودساخته ی جوکر، او بتمن را شکنجه میدهد و میکشدش، به این دلیل که در دنیای واقعی بتواند این کار را هر روز با او بکند. یعنی هرروز اورا شکنجه دهد و بکشد. این را هم بگویم که این کمیک از کمیکهای کراس-اور است و سوپرمن هم حضور دارد. سوپرمن وارد داستان میشود و چون قدرتی بی نهایت دارد، جوکر نمیتواند اورا تحت تاثیر قرار دهد. سوپرمن در میابد که جوکر نمیتواند بتمن را از دنیای واقعی محو کند چون جوکر خودش را بعنوان رقیب همیشگی شوالیه ی تاریکی معرفی کرده است و بهمین دلیل نمیتواند کل دنیا را نابود سازد. در آخر این داستان، سوپرمن حافظه ی بتمن ر پاک میکند تا از این وقایع چیزی یادش نماند.
سال ۲۰۰۱ کراس اور دیگری منتشر شد به نام Joker’s Last Laugh که در داستانش میبینیم که دکتر جوکر، به وی این خبر را میدهد که در حال مرگ است و به دلیل بیماریش فنا خواهد شد. جوکر هم که به جای اینکه آدم شود(!) نقشه ای میکشد که آخرین جنایت خود را انجام دهد و بعد بمیرد. نقشه این است که جوکر تصمیم میگیرد با سمی، همه ی یاران وفادار خود را “جوکریزه” کند و همه آنها به ورژنهای جوکری خودشان تبدیل شوند. در ادامه ی داستان، ایالات متحده بر ضد جوکر جنگی را آغاز میکند چرا که او سعی کرده Lex Luthor رییس جمهور را بکشد. Harley Quinn به عنوان پزشک سعی میکند تا “جوکریزه شدگان”را به حالت اولیه شان برگرداند. در ادامه ی آشفته بازار این داستان، رابین توسط کیلرکراک خورده میشود و دیک گریسون جوکر را تا حد مرگ به باد کتک میگیرد. اینجا بتمن به داد جوکر میرسد و نمیگذارد که گریسون جوکر را بکشد.
در ادامه ی داستان، هاش و ریدلر که تصمیم به فروپاشی بتمن گرفته اند، اورا متقاعد میکنند که آخرین قربانی جوکر، تامی الیوت رفیق دوران بچگی بروس است، جیمز گوردن این را به بروس گوشزد میکند که اگر بتمن یک قاتل شود، همه چیز بازی به نفع جوکر تمام میشود و قاعدتا بتمن هم از اجرای این تصمیم خودداری میکند.
در داستان Under The Hood 2005 میبینیم که جیسون تاد به زندگی برمیگردد و از دست بتمن عصبانی است که چرا انتقامش را از جوکر نگرفته است و سعی میکند تا بتمن را مجبور کند که جوکر را بکشد.جوکر هم که از این ماجرا معلوم است کلی ذوق کرده، هیچ علاقه ای به زندگی اش نشان نمیدهد و به دعوای آن دو فقط نگاه میکند! جالب است که در Infinite Crisis 2005 جوکر الکساندر لاتر را به این دلیل که اورا از انجمن مخفی آدم بدها اخراج کرده اند میکشد.
در طول Batman and Son که سال ۲۰۰۶ به بازار کمیک عرضه شد، افسر پلیسی شهادت میدهد که بتمن به صورت جوکر شلیک کرده است و اورا در وضعیت جسمانی بسیار بدی رها کرده است. پس از یک جراحی پلاستیک، در شماره ۶۶۳ بتمن، میبینیم که او بازگشته و سم جدیدی دارد که محصول کار هارلی کویین است. او با استفاده از این سم میخواهد دستیارانش را بکشد و تولدی دیگر به زندگی خود بدهد و در ادامه میبینیم که تولد دوباره ی وی با مرگ هارلی کویین همراه است و پس از این تولد، جوکر با Black Glove پیمانی میبندد تا بتمن را نابود کنند.
ادامه ی داستان جوکر در Batman RIP است که سال ۲۰۰۸ نوشته شد. در این داستان جوکر در تیمارستان آرکام زندانی است و بتمن برای ملاقاتش می اید تا خبری از Black Glove بگیرد. البته که جوکر شرطهای خاص خودش را دارد. در ادامه جوکر دوباره با “کلوپ آدم بدها” متحد میشود تا جنگی را بر علیه بتمن شروع کنند. در این داستان، بتمن این گروه را شکست میدهد و یاران Black Glove توسط پسر بتمن، دامیان کشته میشوند.
پس از مرگ ساختگی بتمن در Final Crisis 2008 جوکر خودش را به شکل یک خبرنگار/کارآگاه انگلیسی به نام ابرسون سکستون معرفی میکند. در این میان، گریسون در حال کار بر روی قتل های زنجیره ای عده ای از اعضای Black Glove است که قاتل دومینویی نام دارد. گریسون پس از پیگیری ماجرا میفهمد که ابرسون همان جوکر است. جوکر دستگیر میشود و رابین فعلی اورا کتک میزند. جوکر وقتی میفهمد که رابین، همان پسر بروس وین، دامیان است، اورا زخمی کرده و فرار میکند. لازم به ذکر است که در ادامه ی این داستان بتمن بازمیگردد و با از بین بردن اعضای Black Glove جوکر دوباره دستگیر شده و به تیمارستان بازگردانده میشود.
داستان جوکر دنیای DC تا سال ۲۰۰۸ از این قرار است. هرجور هم حساب کنیم، از لحاظ کمیکی جوکر هنوز در تیمارستان است و البته اگر ماجراهای انیمیشنها را جداگانه فرض کنیم.
همان طور که گفتیم، در ادامه هایی که برای این مطلب نوشته خواهد شد، به بررسی شخصیت جوکر در فیلم ها و بازیهای ویدئویی میپردازیم.
نژاد برتر، نژاد آلمان ها است و اگر این را نمی فهمی، به تو خواهم فهماند. ما بر جهان برتریت داریم و به سرپرستی فرمانروای زمین، هیتلر، جهان را در آتش می سوزانیم و نسل جدیدی از انسان ها را به وجود می آوریم. هیچ نژادی جز نژاد آلمان ها حق ندارد در زمین زندگی کند. جهان، خرد شدن خود را خواهد دید و نوای مرگ رو خواهد شنید. تو دو راه داری. یا به ما ملحق می شوی یا تکه های بدنت را در کوره های داغ و آتشین پیدا می کنی. سخن هیتلر، سخن الهی است و او پیامبر ما نازی ها است. ما دستور الهی را دریافت کرده ایم و آن، نابودی ملت ها و برپایی جهان بر نژاد آلمانی است. این هدف الهی ما است پس زنده باد هیتلر…
حتما شما هم آوازه های زیادی را از عنوان جدید MachineGames، یعنی Wolfenstein: The New Order شنیده اید. در سال ۲۰۱۰، ساختن این عنوان رسما آغاز گردید که Bethesda Softworks، به عنوان ناشر این عنوان قرار گرفت. این امر باعث شد که انتظارات زیادی از این عنوان برود. سرانجام بعد از تاخیری نسبتا طولانی، این عنوان در ۲۰ ماه مه امسال، منتشر گردید و نقدهای نسبتا مثبتی از این بازی، منتشر گردید. سر انجام این عنوان توانست حداکثر نمره متای خود را بر روی پلتفرم PC، یعنی نمره ی ۸۱، کسب کند. حال به نقد این بازی می پردازیم تا ببینیم که آیا این عنوان ارزش هزینه کردن را دارد یا خیر.
نام: Wolfenstein: The New Order
سازنده: MachineGames
ناشر: Bethesda Softworks
پلتفرم ها: PC، PS3، PS4، Xbox 360، Xbox One
سبک: شوتر، اول شخص
جهان نازی ها
یکی از عواملی که باعث شد این عنوان مورد توجه اکثریت بازیکنان قرار گیرد، داستان بازی است. داستان بازی از نوآوری جالبی برخوردار است و باعث می شود که هر بازیکنی که به داستان بازی اهمیت می دهد، جذب داستان این عنوان نیز شود. داستان بازی به جنگ جهانی دوم بر می گردد اما با اندکی تغییر. تغییر کوچک بازی، این است که این بار، آلمان نازی در جنگ جهانی دوم پیروز شده است! این شور و هیجان بازیکنان برای اینکه متوجه شوند جهان پس از پیروزی آلمان ها به چه شکل می توانسته است ادامه پیدا کند، بعث شد که داستان بازی از همان اول مورد تمجید همگان قرار گیرد. این دفعه با پیروزی آلمان ها، تکنولوژی پیشرفت چشمگیری کرده است. داستان اصلی بازی، در سال ۱۹۶۰ جریان دارد و یک پیروزی غرورمند و زیبا برای آلمان ها، ترسیم شده است اما به چه قیمت؟ آمریکا پس از اینکه مورد اصابت بمب های اتمی آلمان ها قرار گرفت، تسلیم شد، مسکو در آتش به خاکستر تبدیل شد، گروه ضربت چین به کلی از بین رفت و جهان در برابر آلمان ها، زانو زد. هیچ شخصی جرئت ندارد در برابر آلمان ها کوچکترین مقاومتی نشان دهد به جز یک مرد. یک مرد که کشورش را می پرستد و همچنان با نازی ها مبارزه می کند. شخصی با نام William “B.J.” Blazkowicz. او قصد مقاومت دارد تا عبرتی برای دیگر ملت ها شود و به راستی که با تمام وجودش مبارزه می کند. آلمان ها جهان را تسخیر کردند و مردم را برای لذت می کشند و تنها یک نفر به مقابله ی یک جهان می رود.
داستان بازی از نوآوری جالبی برخوردار است. شما در بازی، قدرت و شکوه آلمان ها را مشاهده می کنید. این بار جهان را در تصرف نازی ها می بینید و پیشرفت هایی که در تکنولوژی ایجاد شده است، کار را برای شما سخت تر می کند که خود به هیجان انگیز کردن هرچه بیشتر داستان، کمک می کند. از همان ابتدایی که بازی را شروع می کنید، صحنه های هیجان انگیز شروع می شوند و شما را به شدت درگیر می کند. داستان بازی هیچ گاه تکراری نمی شود و شما به سختی می توانید پیش بینی کنید که چه اتفاقی قرار است در بازی رخ دهد. یکی دیگر از جالبی ها داستان بازی این است که در ابتدای بازی، شما با یک انتخاب سخت مواجه می شوید که داستان بازی را به کل عوض می کند. این امر باعث می شود که بازی ارزش دوبار تمام کردن را داشته باشد چرا که در هر دفعه، با داستانی متفاوت رو به رو هستید. جذابیت داستانی نیز باعث می شود که شما هیچ گاه از بازی کردن خسته نشوید چرا که وجود قسمت های فرعی داستانی، اطلاعات جالب و جذابی را در اختیار شما قرار می دهد و باعث می شود که داستان بازی، فقط محدود به جنگ با آلمان ها نباشد. وجود داستان های فرعی در قالب ورقه های کاغذ، نامه و صداهای ضبط شده، داستان را مهیج تر می کند و شما را به فکر وا می دارد. یکی از جالب ترین قسمت های این داستان های فرعی، چگونگی پیروزی نازی ها بر کشورهای مختلف دنیا می باشد که واقعا زیبا و جالب در بازی قرار داده شده اند.
در نهایت گفت بازی از داستان بسیار غنی برخوردار است و وجود دو داستان مختلف بر اساس انتخاب شما، باعث می شود شما دوبار بازی را به اتمام برسانید. زیبایی و شکوه پیروزی نازی ها همراه با خرابی هایی که به بار آورده اند نیز، باعث می شود که شما حس کنید که اتفاق های بازی، دقیقا همان چیزهایی است که اگر واقعا نازی ها جنگ را پیروز می شدند، اتفاق می افتاد.
در این بازی جذاب، شخصیت های متفاوتی وجود دارند که داستان را شکل می دهند. شخصیت پردازی جالب و زیبای بازی، یکی از آلمان های مثبت بازی است. رابطه ی اشخاص با یکدیگر، تا حدی قابل قبول است اما به دلیل اینکه شخصیت اصلی بازی اکثر مواقع در ماموریت است، مدت زمان زیادی را با دیگران نمی گذراند. حال نگاهی کوتاه به شخصیت های بازی می اندازیم.
واسه ی دیدن بقیش برو ادامه مطلب........................................ .
ادامه مطلب
نقد و بررسی بازی Max Payne
اگر یک PC جدید خریده اید و حال به دنبال این هستید که بفهمید سیستم جدید شما چه توان و قدرتی در اجرای بازی ها از خود نشان می دهد پس این مقاله مناسب شما است.من در این مقاله به بررسی نه بازی می پردازم که هر کدام در زمینه ای منحصر به فرد به شمار می آیند و می توانند که قدرت PC جدید شما را به چالش بکشند. با ما همراه باشید.
Metro: Last Light
ساخته شده توسط موتور: ۴A Engine
ویژگی منحصر به فرد: جزئیات محیطی
شاید دیگر در این عنوان خبری از صحنه های سینماتیک انفجار بمب های هسته ای نباشد اما پشت محیط گرد و غبار گرفته و آخرالزمانی متروها سطح بسیار خارق العاده ای ازجزئیات و نکات ظریف گرافیکی پنهان شده است.به ندرت میتوان بازی را مشاهده کرد که در ان حتی دکمه های زنگ زده در نیز هر کدام به نوعی متفاوت با هم طراحی و به شما نمایش داده شوند و همین نکات ظریف طراحی هستند که جهان زیر شهر ها و درون تونل های مترو واقع گریانه تر نشان می دهند.
Tomb Raider
ساخته شده توسط موتور: Crystal Dynamics Engine
ویژگی منحصر به فرد: شبیه سازی موها با استفاده از تکنولوژی TressFX
عنوان Tomb Raider در زمان انتشار خود گرافیکی فوق العاده برروی پلتفرم pc را نشان داد و همچنین اولین عنوانی بود که از تکنولوژی شبیه سازی مو کمپانیAMD با نام TressFX بهره می برد.باید در این جا ذکر کنم که اگر بصورت اجمالی به آینده این تکنولوژی نگاه کنیم TressFX پیشرفت های زیادی را ایجاد می کند و مهم ترین آن ها این است که ما دیگر در بازی ها , آدم فضایی کچل نمی بینیم.به این دلیل از کلمه اجمالی استفاده کردم زیراکه به نظر می رسید در بعضی از صحنه ها حرکت موهای لارا از کنترل خارج می شد اما TressFX در اینده نه چندان دور باعث پیشرفت های بسیار خوبی در روند ساخت بازی ها خواهد شد.
Crysis 3
ساخته شده توسط موتور: CryEngine
ویژگی منحصر به فرد: جزییات طراحی شده در چهره شخصیت ها
اگر بخواهید میتوانم تا آن جا که فکرش را هم نمی کنید از سطج جزئیات گرافیکی Crysis 3 برایتان صحبت کنم , از نور پردازی ها و سایه پردازی ها بگیرید تا چمن هایی که بصورت کاملا طبیعی با وزش باد به ارامی حرکت می کنند.اما هیچ کدام از این ویژگی ها قابل مقایسه با سطح جزئیات طراحی شده در چهره شخصیت ها نیست. Psycho همکار شما در لحظات مختلف از بازی احساسات مختلفی را تجربه می کند که این احساسات به خوبی در چهره او موج می زنند.نماهای کلوس اپ از چهره این شخصیت نیز مهر تاییدی بر گفته های من هست.شخصا هرگز تصور نمی کردم که چنین جزئیات ظریفی را در یک بازی ببینیم که Crysis 3 ثابت کرد من اشتباه فکر می کردم.
Battlefield 4
ساخته شده توسط موتور: Frostbite 3
ویژگی منحصر به فرد: تخریب پذیری
به جرئت می توانم بگویم که عنوان Battlefield 4 یکی از برترین عناوین موجود برای پلتفرم PC در ارائه صحنه های سینماتیک و جلوه های ویژه بود اما هیچ کدام از این ها تماشایی تر و جذاب تر از مشاهده صحنه سقوط یک اسمان خراش نیست .البته درست است که اکثریت این اتفاقات از قبل برنامه نویسی شده و اکثرا صحنه های سینماتیک طراحی شده , هستند اما مشاهده صحنه پرت شدن سنگ ها در هوا و گرد و غبار ایجاد شده در فضا , خالی از لطف نیست.فقط مراقب این باشید که هنگام ریزش یک ساختمان تا ان جا که میتوانید ار آن فاصله بگیرید!
Watch Dogs
ساخته شده توسط موتور: Disrupt
ویژگی منحصر به فرد: بهره گیری از تکنولوژی TXAA
اگرچه در زمان انتشار عنوان Watch Dogs نظرات مختلفی راجع به تنظیمات گرافیکی مخفی در این عنوان وجود داشت و گرافیک این عنوان برروی PC مانند تریلر معرفی شده در نمایشگاه E3 سال 2012 نبود اما باز هم این عنوان با اخرین تنظیمات گرافیکی بسیار شگفت انگیز به نظر می رسد. همچنین این عنوان جزو بهترین عناوینی است که از تکنولوژی TXAA بهره می برند. با استفاده از این تکنولوژی عنوان Watch Dogs توانست یک تم و محیطی سینمایی و نئو نوآرانه را در بازی ایجاد کند.اجازه دهید برای دوستانی که با این تکنولوژی اشنایی ندارند به ذکر یک مثال بپردازم.اگر در نکات گرافیکی بازی ها دقت کنید متوجه می شوید که در درصدی از بازی ها قسمت هایی که باید در اشیاء و یا حتی بدن شخصیت ها منحنی باشد بصورت مثلثی شکل در می آید.حال با به کار گیری TXAA این ضعف گرافیکی دیگر نمایان نخواهد شد و همه چیز طبیعی تر به نظر می رسد.
ARMA 3
ساخته شده توسط موتور: Real Virtuality 4
ویژگی منحصر به فرد: عمق دید در مناظر
من میدانم که وجود عمق دید در مناظر بازی ها امری بسیار ساده است و در هر بازی جزو نکات اولیه طراحی است اما در عنوان ARMA 3 توجه خاصی به این ویژگی شده است و به بازی این آزادی را داده که محیط را طبیعی تر و بزرگتر جلوه دهد.عمق دید بالا در ARMA 3 باعث شده است که شما جزئیات بیشتری رادر محیط مشاهده کرده همچنین باعث شده است که در هر صحنه شما وسایل نقلیه نظامی و سربازان بیشتری از فاصله ای نه چندان نزدیک ببینید. ARMA 3اولین شماره در این سری محبوب است که گرافیک بازی زیر سایه گیم پلی پیچیده و واقعی این عنوان قرار نگرفته است.
The Witcher 2: Enhanced Edition
ساخته شده توسط موتور: REDEngine 2
ویژگی منحصر به فرد: استفاده از افکت HDR
بهره گیری از افکت HDR در بازی ها مختص عنوان The Witcher 2: Enhanced Edition نیست ولی روشی که CD Projekt RED برای اجرای این افکت در بازی خود از ان بهره گرفته است این عنوان را متمایز می کند.در حالی که عناوینی مانند rysis 3 and Metro: Last Light برای ارائه یک محیط واقع گرایانه تر با یکدیگر به رقابت می پردازند اما عنوان The Witcher 2 بیشتر به دنبال این است که با استفاده از افکت های گرافیکی مانند HDR محیط و فضایی هنری را به تصویر بکشد.حال این عنوان با چنین ویژگی توانسته جلوه های بصری و گرافیکی با طراوتی را نمیش دهد که باعث می شود هیچ عنوان RPG قابل مقایسه با Witcher 2 نباشد.
X Rebirth
ساخته شده توسط موتور: Reality Engine
ویژگی منحصر به فرد: فضا!
استدیو Egosoft در زمینه انتشار اطلاعات از عناوین در حال ساخت خود بسیار سخت گیر است و کمتر جزئیات بازی های خود را به بیرون منتشر می کند در همین راستا ما از مشخصات دقیق موتور گرافیکی عنوان X Rebirth آگاهی نداریم اما چیزی که به ان یقین دارم این است که X Rebirth پرجزئیات ترین , الهام بخش ترین و دقیق ترین صحنه های محیط فضا را به تصویر خواهد کشید بصورتی که مانند ان را در هیچ عنوان دیگری مشاهده نخواهیم کرد.البته با توجه به نمایش های X Rebirth این عنوان ضعف هایی را در بخش هوش مصنوعی و گرافیک محیط داخلی ایستگاه های فضایی به خود می بیند.حال باید دید که آیا دو عنوان Star Citizen or Elite: Dangerous توان پیشی گرفتن از X Rebirth را دارند یا خیر.
Hitman : Absolution
ساخته شده توسط موتور: Glacier 2
ویژگی منحصر به فرد: جمعیت زیاد NPC ها در هر صحنه
عنوان Hitman : Absolution با الهام گرفتن از بازی قبلی استدیو IO یعنی عنوان Kane & Lynch 2 , روند انتقام مامور ۴۷ را همراه با افکت های بصری زیبا روایت می کند.اما برتر از این صحنه های رنگارنگ جمعیت شلوغی از کارکترهای غیز قابل بازی (NPC) موجود در صحنه های مختلف این عنوان است .جمعیت بسیار زیادی از NPC ها که در هیچ بازی دیگری مانند آن را نخواهید یافت .این ازدحام جمعیت به شما این امکان را می دهد که در میان آن ها مخفی شده ویا حتی از آن ها به عنوان سپر انسانی استفاده کنید.استفاده از این ویژگی یک عنوان شبیه سازی مخفی کاری را به اوج خود میرساند.
به تازگی یک از کاربران وبسایت Reddit تصویری از نقشه عنوان Assassin’s Creed: Unity را منتشر کرده است که شما می توانید ان را در ادامه مشاهده کنید.همچنین این کاربر تصویر این نقشه با نقشه واقعی پاریس در قرن 18 را مقایسه کرده است که با توجه به تصاویر نقشه بازی بسیار شبیه به نقشه واقعی و همچنین بسیار بزرگ است.