صدرنشینی GTA 5 در UK charts

عنوان جهان آزاد شرکت راکستار GTA 5 در 17 سپتامبر برای PS3,XBOX 360 منتشر شد و در 18 نوامبر امسال نیز برای کنسول های نسل هشتم PS4 و XBOX ONE عرضه گشت.

این عنوان در 27 ژانویه برای PC منتشر خواهد شد. در پی فروش سرسام آور GTA V این عنوان در این هفته صدرنشین UK charts شد و عناوین Call of Duty: Advanced Warfare و FIFA 15 نیز به دنبالش مرتبه 3 و 4 را کسب کردند.

شما می توانید در ادامه اسامی 20 بازی پرفروش این هفته چارتز بریتانیا را مشاهده کنید:

uk charts Jan 12 2014 صدرنشینی GTA 5 در UK charts

[ جمعه 24 بهمن 1393برچسب:,

] [ 19:15 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

داستان بازی grand theft auto v5

 

اسپویل! | داستان Grand Theft Auto V

با قسمتی دیگر از سری مطالب اسپویل در خدمتتان هستیم. در این قسمت به بازگویی داستان یکی از مهم‌ترین عناوین تاریخ بازی‌های کامپیوتری، یعنی Grand Theft Auto V می‌پردازیم. داستان چند لایه و تعدد شخصیت‌های بازی باعث شده با قصه‌ای غنی و پیچیده رو به رو شویم و شایسته است که به نکات مهم و کلیدی آن آگاه باشیم. سه کاراکتر بازی هر کدام داستان زندگی خود را دارند و تلاقی آن‌ها با هم، داستانی بس گسترده‌تر ایجاد می‌کند. راک‌استار به استاد قصه‌گویی چند لایه شناخته می‌شود و در GTA V هم آن‌ها تمام تلاش خود برای روایت قصه‌ای جذاب و دنبال‌کننده کرده‌اند. پس با ما باشید در یکی دیگر از قسمت‌های اسپویل تا داستان این عنوان بزرگ را بازگو کنیم.

 

«ترور فیلیپس»، «مایکل تاونلی» و «برد اسنایدر» در دفتر اداره‌ای هستند که قصد سرقت از آن را دارند. کارمندان را بر زمین نشانده‌اند و مایکل به آن‌ها قول می‌دهد که اگر همکاری کنند، کسی آسیب نخواهد دید. آن‌ها پول‌ها برمی‌دارند و درست هنگام ترک کردن محل، با مأمور امنیتی‌ای مواجه می‌شوند که اصلاً انتظارش را نداشتند. او مایکل را از پشت گرفته و اسلحه‌اش را به سمتش نشانه می‌رود. ترور تعلل نمی‌کند و با یک هدشات، کار او را می‌سازند. مایکل اما اشاره می‌کند که نیازی به کشتن او نبود.

بعد از خارج شدن از ساختمان با پلیس‌های محلی «لودِندورف» درگیر می‌شوند و آن قدر پیشروی می‌کنند تا به ماشین فرارشان که کمی دورتر منتظرشان است برسند. در حین تعقیب و گریز، راننده‌ی گمنام کشته می‌شود و مایکل جای او را می‌گیرد. مایکل یک ماشین پلیس را واژگون می‌کند و از راهی فرعی به مسیرشان ادامه می‌دهند، جایی که از ریل قطار می‌گذرد. زمان‌بندی مایکل نتیجه نمی‌دهد و قطار برخود نسبتاً سنگینی با آن‌ها می‌کند. آن‌ها کنار مزرعه‌ای، از لاشه‌ی ماشین پیاده می‌شوند تا بنا به توصیه‌ی ترور، با پای پیاده به سمت هلیکوپتر بروند. مایکل مخالف است و اصرار به اجرای برنامه‌ی از پیش تعیین شده‌شان دارند.

در حین این بحث و جدل، یک اسنایپر از دوردست‌ها شلیکی دقیقی می‌کند و برد را از پا درمی‌آورد. مایکل به سمت او می‌شتابد ولی خودش هم مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد. او به ترور می‌گوید فرار کند اما ترور مرد تسلیم شدن نیست. او در مقابل مایکل و برد، به سمت پلیس‌ها آتش می‌گشاید و آن‌ها را عقب می‌راند. او که زنی را گروگان گرفته، همچنان به دنبال هلیکوپتر می‌گردد. نهایتاً دو دوستش را تنها می‌گذارد و در میان مزرعه‌ی مه گرفته، پا به فرار می‌گذارد. بعد از اتفاقات لودندورف، صحنه‌ی مراسم ختم مایکل تاونلی را شاهد هستیم، جایی که خود کمی دورتر به نظاره‌اش ایستاده است و بدن برد اسنایدر به جای او زیر خاک می‌رود.

800px Prologue GTAV17 628x324 اسپویل! | داستان Grand Theft Auto V

مایکل و برد، تیر خورده روی زمین

۹ سال از این وقایا می‌گذرد و مایکل به «لس سانتوس» نقل مکان و زندگی جدیدی را آغاز کرده است. او با مأمور FIB، «دِیو نورتون»، قراری گذاشت که دیگر سمت خلاف نرود و در عوض در پیدا کردن ترور به او کمک کند. ترور هم به منطقه‌ی «Sandy Shores» رفته، البته چندان از آغاز زندگی جدید برای او مطمئن نیستیم. جالب است بدانید داستان GTA V، پنج سال پس از وقایع GTA IV و دو بسته‌ی الحاقی که برای آن‌ها عرضه شد اتفاق می‌افتد.

اما مایکل و ترور را برای لحطاتی فراموش کنید، کاراکتری که در زمان حال بازی را با آن آغاز می‌کنیم «فرنکلین کلینتون» نام دارد. او سیاه‌پوستی اهل جنوب لس سانتوس است که به همراه دوستش، «لامار دِیویس»، در یک نمایشگاه ماشین کار می‌کند. او دستی هم در کارهای خلاف دارد و بدش نمی‌آید که سطح کارهای غیرقانونی خود بالاتر از سطح درگیری‌های گروهی منطقه‌ای بالاتر ببرد. فرنکلین با خاله‌اش در منطقه‌ی Strawberry زندگی می‌کند و سگی به نام Chop هم همیشه همراهش است.

Complications GTA5 اسپویل! | داستان Grand Theft Auto V

فرانکلین اتومبیل را می دزدد اما…

مایکل و فرنکلین به شیوه‌ای کاملاً منحصر به فرد با هم آشنا می‌شوند. «جیمی»، پسر مایکل از نمایشگاه محل کار فرنکلین اتومبیلی خریده اما هزینه‌ی آن را به طور کامل پرداخت نکرده است. رئیس نمایشگاه، فرنکلین را سراغ جیمی می‌فرستد تا ماشین را پس بگیرد. هنگامی که فرنکلین سوار بر ماشین به محل کار خود باز می‌گردد، متوجه می‌شود شخصی اسلحه‌ای به سمتش نشانه رفته است. مایکل به او می‌گوید ماشین را به شیشه‌های نمایشگاه بکوبد. به خاطر تمام این اتفاقات و همکاری لامار با فرنکلین، هر دو از کارشان اخراج می‌شوند. مایکل از کاری که کرده پشیمان شده و سعی می‌کند با فرنکلین صبحت کند. آن‌ها درباره‌ی کارهای مجرمانه‌شان در گذشته و حال صحبت می‌کنند و اینجا اولین جرقه‌های همکاری در آینده زده می‌شود.

زندگی شخصی مایکل بسیار متزلزل است و خانه‌ی آن‌ها معمولاً رنگ آرامش را به خود نمی‌بیند. جیمی پسری بیکار و بددهن است که مصرف مواد مخدر از سرگرمی‌هایش است. «تِریسی»، دختر مایکل هم با مشکلات اخلاقی خود باعث آزردن پدر و مادرش می‌شود. البته هیچ بعید نیست که این موارد اخلاقی را از مادرش به ارث برده باشد، چرا که «آماندا»، همسر مایکل، با مربی تنیس خود به مایکل خیانت می‌کند و باعث مشکلات بسیار بزرگی می‌شود.

400px Gtavmartinmadrazo اسپویل! | داستان Grand Theft Auto V

مارتین مادرازو با ورود به خانه مایکل و کتک زدن وی، از او تقاضای پرداخت خسارت وارد شده به خانه اش را دارد!

مایکل مربی را تا خانه‌اش دنبال می‌کند، و فرنکلین هم که دنبال کار می‌گردد پیشنهاد مایکل را می‌پذیرد تا با هم درسی به این مربی بدهند. وقتی به خانه‌ی ویلایی او می‌رسند، فکری به سر مایکل می‌زند. خانه در منطقه‌ای تقریباً کوهستانی بنا شده و با پایه‌ای بر روی سطح پایینی محکم شده است. مایکل به پایه‌ی خانه‌ی مربی طنابی وصل می‌کند و به کمک ماشینش، پایه را از جا در می‌آورد. خانه به طول کامل فرو می‌ریزد و مایکل و فرنکلین خوشحال از انتقامشان، به سمت خانه بازمی گردند. اما مشخص می‌شود که صاحب خانه، فرد دیگری به نام «مارتین مادرازو» است و مربی تنیس فقط آنجا اقامت داشته. او طبیعتاً پول خانه‌اش را می‌خواهد و مایکل هم چاره‌ای ندارد جز اینکه یادی از خاطرات ۹ سال پیش خود بکند: سرقت. و این دفعه سرقت از یک مغازه‌ی جواهر فروشی.

r3r اسپویل! | داستان Grand Theft Auto V

سرقت از جواهر فروشی

مایکل با کمک دوست قدیمی خود «لِستر کِرست» که مغز متفکر آن‌ها در سال‌های دور بوده، گروهی برای عملیات سرقت جمع می‌کند و نقشه می‌ریزد. او به همراه فرانکلین و چند نفری که برای اینکار استخدام کرده سرقت را با موفقیت به انجام می‌رساند و پول لازم را برای مادرازو تهیه می‌کند. خبر این سرقت در سراسر ایالت می‌پیچد و کیلومترها دورتر از محل زندگی فرنکلین و مایکل، ترور هم از آن آگاه می‌شود. او که در شمال لس سانتوس و در «Blaine County» زندگی می‌کند، مشغول گسترش کارهای خلاف خود است. نابود کردن گروه موتورسواران The Lost و به آتش کشیدن خانه‌ی برادران «اونیل» که از رقبای او به شمار می‌رفتند، از جمله کارهای ترور در بلین کاونتی بود.

FameOrShame GTA5 اسپویل! | داستان Grand Theft Auto V

مایکل در حال زدن تهیه کننده برنامه Fame Or Shame | ترور در ادامه این مرحله دمار از روزگار این تهیه کننده نگون بخت در می‌آورد!

ترور با توجه به نشانه‌هایی که در اخبار می‌بیند، حدس می‌زند که این سرقت کار دوست و همکار قدیمی‌اش، مایکل باشد. او یکی از رفقایش به نام «وِید هِبرت» را به جنوب لس سانتوس می‌فرستد تا اثری از مایکل پیدا کند. وید رد مایکل را می‌گیرد به سراغ او می‌رود. ترور همراه وید به جنوب لس سانتوس سفر می‌کند و هنگام مواجه شدمش با مایکل در خانه‌ی او، تریسی در شرف شرکت در یکی از شوهای تلوزیونی است و مایکل که می‌خواهد او را از این کار بازدارد، اولین همکاری‌اش را با ترور در بعد از سال‌ها آغاز می‌کند.

 

مایکل، فرنکلین و ترور را به همدیگر معرفی می‌کند و آن‌ها برنامه‌های بلندمدتی برای کارهای خلاف خود می‌کشند، در نهایت هدف همه‌ی آن‌ها به دست آوردن پول برای گذران زندگیشان است. اما مشکلی که در این راه باید با آن دست و پنجه نرم کنند، وجود سه مأمور فاسد FIB است که در پی دستگیری آنان هستند. بین سه خلاف‌کار و سه – به ظاهر – مأمور قانون قراردادی بسته می‌شود: سه خلاف‌کار حمله‌ای تروریستی به ساختمان FIB صورت دهند، چرا که در این کار برای هر دو گروه سود وجود خواهد داشت. ماجراهای بسیاری در این بین رخ می‌دهد که شاید مهم‌ترین آن‌ها، شک ترور به مایکل باشد، ترور سعی می‌کند خاطرات سال ۲۰۰۴ را با حوادث امروز تطبیق بدهد ولی متوجه خلأهایی می‌شود. او احتمال می‌دهد که مایکل چیزی را در این سال‌ها از او پنهان کرده و البته مایکل هم خیلی در حفظ حقیقت موفق نیست.

gaming gta v new screens 2 اسپویل! | داستان Grand Theft Auto V

اولین رویارویی ترور با فرنکلین

آن سه آماده‌ی آخرین مأموریت خود به عنوان همکار می‌شوند، که نتیجه‌ی آن  سرقت مقادیر زیادی طلاست که لستر آن‌ها را تبدیل به پول نقد میکند. فرنکلین، مایکل و ترور هر سه سهم خود را برمی‌دارند و راه خود را می‌روند. اما مأمورین FIB، پیامکی برای فرنکلین ارسال می‌کنند که از او می‌خواهند ترور را بکشد. در همین حین، پیام دیگری از طرف «دِوین وستون» دریافت می‌کند، او که یک میلیونر و در کار سرقت ماشین‌های گران‌قیمت است و با مایکل مشکل شخصی دارد، خواستار قتل مایکل به دست فرنکلین است. در اینجا گیمر در نقش فرنکلین، سه انتخاب خواهد داشت:

کشتن ترور: با انتخاب این گزینه، فرنکلین با ترور قراری می‌گذارد که در آن بحث و جدلی بین آن دو درمی‌گیرد، فرنکلین می‌گوید شخص اضافی گروه ترور بوده و تمام دیوانگی‌ها از جانب او بوده است. سپس اسلحه‌ای به سمت او نشانه می‌گیرد، اما ترور با چرب‌زبانی فرنکلین را قانع می‌کند که تمام این مدت با او صادق بوده و هنگامی که فرنکلین کمی نرم می‌شود، سوار ماشین خود شده و فرار می‌کند. در حین تعقیب و گریز، فرنکلین از مایکل تقاضای کمک می‌کند. او به موقع می‌رسد و ماشین ترور دچار حادثه می‌شود. ترور زیر یک کامیونِ باری حاوی بنزین گرفتار می‌شود و در این لحظه گیمر این انتخاب را دارد که کار ترور را تمام کند یا بگذارد او به آرامی در آتش از بین برود.

1029928631 628x353 اسپویل! | داستان Grand Theft Auto V

مرگ ترور

کشتن مایکل: اگر گیمر این گزینه را انتخاب کند، فرنکلین و مایکل به سمت محلی که از قبل مشخص شده می‌روند. مایکل تماسی از همسرش دریافت می‌کند که تریسی علاقه به ادامه‌ی تحصیل و رفتن به کالج را دارد، که مایکل با آن موافقت می‌کند. فرنکلین در این لحظه در تصمیم خود مردد می‌شود اما به احساسات خود فائق می‌آید و طوری با مایکل صحبت می‌کند که او متوجه می‌شود فرنکلین برای قتل او آمده است. مایکل دست به فرار می‌زند و فرنکلین در تعقیب او، به بالای برجی می‌رسد و درگیری نهایی آغاز می‌شود. فرنکلین او را از بالای برج به پایین پرت می‌کند اما دستش را می‌گیرد، چرا که شاید هنوز فرصتی برای نجاتش وجود داشته باشد. بازی در این لحظه انتخابی دوباره به گیمر می‌دهد اما در هر حالت فرنکلین سقوط می‌کند و دیگر راه بازگشتی نیست.

Dead Michael 628x336 اسپویل! | داستان Grand Theft Auto V

مرگ مایکل

نجات هردو: در این انتخاب فرنکلین به سرغ لستر می‌رود تا از او کمک بگیرد. لستر حقه‌ای ایجاد می‌کند که نه مایکل به سرنوشت شوم خود دچار شود نه ترور. او مأمورین FIB و سربازان Merryweather را به جان هم می‌اندازد، در جایی که قبلاً برای ذوب کردن طلاهای به دست آمده از آخرین مأموریتشان استفاده شده بود. فرنکلین، مایکل و ترور با آن‌ها می‌جنگد و در نهایت تصمیم می‌گیرند تمام دشمنان شخصی خود را از پا درآورند. ترور به دنبال مأمور فاسد FIB یعنی Steven Haines می‌رود، مایکل سراغ دشمن قدیمی فرانکل یعنی Harold Joseph را می‌گیرد و خود فرنکلین هم مرد چینی‌ای که با ترور مشکل داشت را تعقیب می‌کند. این مرد به آن شکل برای شما شناخته شده نیست منتهی Wei Cheng نام دار. بعد از تسویه حساب با این‌ها، ترور به خانه‌ی دوین وستون می‌رود و او را در صندق ماشین خود جا می‌دهد. وقتی به محل مورد نظرش می‌رسد، فرنکلین و مایکل هم به او ملحق می‌شوند و هر سه با هل دادن ماشین از بالای صخره‌ای، آخرین دشمن خود را از بین می‌برند.

gtav1 584x365 اسپویل! | داستان Grand Theft Auto V

بهترین اندینگ بازی!

پایان – منتظر قسمت های بعدی سری مقالات اسپویل باشید…

[ جمعه 24 بهمن 1393برچسب:,

] [ 19:5 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

تاریخ انتشار نسخه نسل هشتمی بازی Grand Theft Auto V مشخص شد | مشاهده اولین تصاویر و تریلر از بازی
تاریخ انتشار نسخه نسل هشتمی بازی Grand Theft Auto V مشخص شد | مشاهده اولین تصاویر و تریلر از بازی

دقایقی پیش، شرکت راکستار بالاخره تاریخ انتشار نسخه نسل هشتمی و نسخه PC عنوان Grand Theft Auto V را به طور رسمی مشخص کرد و علاوه بر این، اولین تصاویر به همراه یک تریلر جذاب را از آن منتشر کرد که در ادامه مطلب می توانید مشاهده کنید.

 

این شاهکار بزرگ، قرار است در تاریخ 18 نوامبر سال جاری برای Xbox One و PlayStation 4 عرضه گردد و در تاریخ 27 ژانویه سال آینده، یعنی با تاخیر دو ماهه، برای پلتفرم PC منتشر خواهد شد. همچنین شرکت راکستار به طرفداران قول داده که نسخه نسل هشتمی بازی دارای یک طیف وسیع از ارتقا و بهبود در زمینه گرافیک و وضوح بازی می باشد. علاوه بر این، رزولوشن و فریم ریت بازی نیز ارتقا یافته است.

فعالیت های جدید در شهر

سلاح های جدید

وسایل نقلیه جدید

حیات وحش اضافی

ترافیک متراکم تر

سیستم شاخ و برگ جدید

افزایش قدرت تخریب پذیری

افکت آب و هوای بهبود یافته

علاوه بر این، نسخه نسل هشتمی شامل آهنگ های رادیویی بیشتری نیز خواهد بود به طوری که در کل 100 آهنگ جدید به همراه DJ های میکس شده به بازی افزوده شده است. کسانی که بازی را برروی هر یک از پلتفرم های Xbox One و PS4 و PC پیش خرید کنند، در داخل بازی یک میلیون دلار (1,000,000$) برای خرج در بخش سینگل و آنلاین بازی دریافت می کنند.

 

این پایان کار نیست، حتی در نسخه PS4 و Xbox One بازی GTA Online هم تعداد پلیر های آنلاین به حدود 30 نفر ارتقا یافته که این موضوع بازی را بسیار بسیار جذاب تر و هیجان انگیز تر می کند. همچنین شما می توانید شخصیت ساخته شده خود در نسخه نسل هفتمی را به نسخه نسل هشتمی و یا حتی PC انتقال دهید. در این زیر می توایند تصاویر منتشر شده را مشاهده نمایید.

 

Grand Theft Auto V Next Gen Wallpaper تاریخ انتشار نسخه نسل هشتمی بازی Grand Theft Auto V مشخص شد | مشاهده اولین تصاویر و تریلر از بازی

Grand Theft Auto V Next Gen Wallpaper

 

Grand Theft Auto V Nex Gen Scr 1 150x150 تاریخ انتشار نسخه نسل هشتمی بازی Grand Theft Auto V مشخص شد | مشاهده اولین تصاویر و تریلر از بازی Grand Theft Auto V Nex Gen Scr 2 150x150 تاریخ انتشار نسخه نسل هشتمی بازی Grand Theft Auto V مشخص شد | مشاهده اولین تصاویر و تریلر از بازی Grand Theft Auto V Nex Gen Scr 3 150x150 تاریخ انتشار نسخه نسل هشتمی بازی Grand Theft Auto V مشخص شد | مشاهده اولین تصاویر و تریلر از بازی Grand Theft Auto V Nex Gen Scr 4 150x150 تاریخ انتشار نسخه نسل هشتمی بازی Grand Theft Auto V مشخص شد | مشاهده اولین تصاویر و تریلر از بازی

Grand Theft Auto V Nex Gen Scr 5 150x150 تاریخ انتشار نسخه نسل هشتمی بازی Grand Theft Auto V مشخص شد | مشاهده اولین تصاویر و تریلر از بازی Grand Theft Auto V Nex Gen Scr 6 150x150 تاریخ انتشار نسخه نسل هشتمی بازی Grand Theft Auto V مشخص شد | مشاهده اولین تصاویر و تریلر از بازی Grand Theft Auto V Nex Gen Scr 7 150x150 تاریخ انتشار نسخه نسل هشتمی بازی Grand Theft Auto V مشخص شد | مشاهده اولین تصاویر و تریلر از بازی Grand Theft Auto V Nex Gen Scr 8 150x150 تاریخ انتشار نسخه نسل هشتمی بازی Grand Theft Auto V مشخص شد | مشاهده اولین تصاویر و تریلر از بازی

Grand Theft Auto V Nex Gen Scr 9 150x150 تاریخ انتشار نسخه نسل هشتمی بازی Grand Theft Auto V مشخص شد | مشاهده اولین تصاویر و تریلر از بازی Grand Theft Auto V Nex Gen Scr 10 150x150 تاریخ انتشار نسخه نسل هشتمی بازی Grand Theft Auto V مشخص شد | مشاهده اولین تصاویر و تریلر از بازی Grand Theft Auto V Nex Gen Scr 11 150x150 تاریخ انتشار نسخه نسل هشتمی بازی Grand Theft Auto V مشخص شد | مشاهده اولین تصاویر و تریلر از بازی Grand Theft Auto V Nex Gen Scr 12 150x150 تاریخ انتشار نسخه نسل هشتمی بازی Grand Theft Auto V مشخص شد | مشاهده اولین تصاویر و تریلر از بازی

Grand Theft Auto V Nex Gen Scr 13 150x150 تاریخ انتشار نسخه نسل هشتمی بازی Grand Theft Auto V مشخص شد | مشاهده اولین تصاویر و تریلر از بازی Grand Theft Auto V Nex Gen Scr 14 150x150 تاریخ انتشار نسخه نسل هشتمی بازی Grand Theft Auto V مشخص شد | مشاهده اولین تصاویر و تریلر از بازی Grand Theft Auto V Nex Gen Scr 15 150x150 تاریخ انتشار نسخه نسل هشتمی بازی Grand Theft Auto V مشخص شد | مشاهده اولین تصاویر و تریلر از بازی Grand Theft Auto V Nex Gen Scr 16 150x150 تاریخ انتشار نسخه نسل هشتمی بازی Grand Theft Auto V مشخص شد | مشاهده اولین تصاویر و تریلر از بازی

 

 

برای بزرگ تر شدن رو عکسها کلیک کن

 

 

dl تاریخ انتشار نسخه نسل هشتمی بازی Grand Theft Auto V مشخص شد | مشاهده اولین تصاویر و تریلر از بازی دانلود تریلر Grand Theft Auto V با کیفیت HD

dl تاریخ انتشار نسخه نسل هشتمی بازی Grand Theft Auto V مشخص شد | مشاهده اولین تصاویر و تریلر از بازی دانلود تریلر Grand Theft Auto V با کیفیت SD

[ جمعه 24 بهمن 1393برچسب:,

] [ 19:2 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

عنوان Grand Theft Auto V را برروی Xbox 360 به صورت اول شخص بازی کنید | مشاهده جدید ترین مد ساخته شده
عنوان Grand Theft Auto V را برروی Xbox 360 به صورت اول شخص بازی کنید | مشاهده جدید ترین مد ساخته شده

 

شاهکار بزرگ Grand Theft Auto V در سال گذشته برای دو کنسول نسل هفتمی Xbox 360 و Play Station 3 منتشر شد که البته هم اکنون نیز برای پلتفرم های Xbox One / Play Station 4 / PC نیز در حال توسعه است و در پاییز امسال عرضه می شود. در همین حال، طرفداران نسخه نسل هفتمی، یک مد زیبا را طراحی کرده اند.

 

هم اکنون کسانی که به نسخه Xbox 360 این بازی دسترسی دارند، می توانند جدید ترین مد ساخته شده برای این نسخه را هم اکنون تهیه کنند. با استفاده از این مد، دوربین بازی به (اول شخص) تغییر یافته و تجربه جدید تر و جالب تری را ارائه می دهد. لازم به ذکر است که این مد توسط کاربر XBLToothPik ساخته شده، شخصی که در زمینه مد سازی ها تخصص بسیار زیادی دارد و قبلا هم مد های دیگری از جمله حضور سوپر من در عنوان GTA V و یک منوی مخصوص ساخته بود.

[ جمعه 24 بهمن 1393برچسب:,

] [ 18:55 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

نقد و بررسی کامل بازی gta v
 

طبیعتا نوشتن مقاله و یا نقدی برای یک بازی همه چی تمام کار بسیار سختی است. جایی که دیگر ذهن نویسنده نمی داند چگونه خود را از یکنواختی و خوب گویی بیش از حد از بازی جدا کند. جایی که دیگر فقط منتظر کوچکترین مشکلی می باشد تا با تمام قوایش به آن بکوبد که البته در بعضی از شرایط قابلانجام نمی باشد.  GTA V  یکی از همین بازی های همه چی تمام است،بازی ای که کاملا نشان داد که ارزش آن همه صبر کردن را داشت.

بهترین کلمه برای وصف GTA V شاهکار است! ای کاش میتوانستم در این مطلب کلمه شاهکار را فریاد بزنم!! نسخه پنجم این سری همانطور که همگی انتظار داشتند یکی از بهترین ها در سبک Open world است صادقانه بگویم که سازندگان هیچ چیز برای این بازی کم نگذاشته اند تمامی نکات یک گیم خوب ریز به ریز رعایت شده اند تا بتوانند بهترین لحظات را برای شما رقم بزنند شما در GTA V میتوانید زندگی خودتان را بسازید! میتوانید در بازی با نقشه ای بسیار وسیع میان مردم محبوبیت داشته باشید و یا میتوانید به منفور ترین فرد شهر خیالی Los Santos تبدیل شوید و این یعنی همان زندگی بی حد و مرز!!

می دانم که در نقد باید تمام  اجزای آن اثر را به میدان بررسی بیارم تا کاملا مخاطب را با اثر روبرو کنم اما اینجا است که GTA  کاری می کند که من تنها در مقاله ام به ستایش آن بپردازم. در هر صورت شما نیز با ما همراه باشید تا با این تحلیل ، با یکی از بهترین بازی های این نسل آشنا شویم.

حتی تا قبل از عرضه اولین نسخه  GTA ما شاهد چندین عنوان در سبک OW بوده ایم.اما با عرضه شدن این سری و پیشرفت های باور نکردنی آن ،همه ی ما GTA را پدر سبک OW شناختیم و به نوعی که با به میان آمدن نام  سبکOPEN WORLD در وهله اول به یاد  rock star  و فرانچز پر قدرتش یعنی  gta  می افتیم.تعداد بسیار NPCها،تعداد زیادی وسایل نقلیه،تعداد زیادی اسلحه،وسعت بالا و متنوع بودن ،همه و همه از ویژگی های هر نسخه از این بازی در زمان خودشان بوده و به نوعی مشخصه این سری محسوب می شوند.اما در این نسخه ما شاهد ریسکی بزرگ از سوی ROCKSTAR خواهیم بود.ریسکی که به تمام آن ویژگی های نسخه های قبل جان دیگری می دهد و به طرز باورنکردنی سبب وسیع تر شدن بازی می شود.در اولین قدم پیش به سوی داستان بازی می رویم. جایی که راک استار با وسواس بسیار زیادی توانسته داستانی خلق کند که پتانسیل های بسیار زیادی را برای تعبیه مراحل متونع گیمپلی در درون بازی داشته باشد.داستانی که دیگر یکی از ارکان مهم مورد قبول بازیبازان شده است.شما در شهری به  نام لوس سانتوس قابلیت کنترل سه شخصیت خرابکار و متفاوت را دارا خواهید بود.که هر کدام داستان مختص به خود را دارند.سرنوشت  این سه شخصیت به نوعی با یکدیگر گره خورده است و باعث  همکاری آن ها با هم می شود.سه شخصیت  به نام های مایکل (به نوعی رئییس باند)،ترور(به نوعی کله شق باند) و فرانکلین(به نوعی  فرد میانه رو باند).

634491 20130611 790screen010 زندگی بی حد و مرز|نقد و برسی Grand Theft Auto V

بازی از جایی شروع می شود که در گذشته مایکل به همراه ترور  و دو همدست دیگرشان در پی سرقت از یک بانک به مخمصه شدیدی گرفتار می شوند. آن ها به سختی تا جایی پیش می روند که دو همدست خود را توسط پلیسان از دست می دهند.ماجرا پیش می رود تا آن جا که مایکل نیز زخمی شده و ترور راه فرار خود را توسط دوست عزیزش می یابد. و به تنهایی در افق محو می شود!!!

و اما 9 سال می گذرد .مایکل به همراه خانواده نه چندان جالبش در شهر لوس سانتوس در حال گذران وقت خود است . بدون هیچ مشکل و یا خلافی . و همینطور بدون هیچ آشنایی با فرانکلین .

 فرانکلین پیش فردی به نام Simeon Yetarian می رود و نقش نوچه  او را ایفا می کند.Simeon Yetarian فردی است که  ماشین های گران قیمتی را به فروش می رساند و در طی عقب افتادن  قسط های خریداران ماشین هایش فرانکلین را برای پس گرفتن ماشین ها  می فرستد،پس در نتیجه فرانکلین با ماشین های بسیاری  سواری می کند و باعث تبدیل شدن او به نفر اول رانندگی در گروه آینده اش می شود.

 اساسا آشنایی مایکل با  فرانکلین به صورت بسیار تصادغی رخ می دهد اما آن چه که باعث ایجاد شدن علاقه مایکل به فرانکلین ایجاد شود ، حس تلاش و فرصت طلبی ایست که در فرانکلین قرار دارد.

در ادامه شاهد  رابطه نه چندان خوب مایکل با خانواده اش هستیم. رابطه ای که دلیلی است بر خیانت همسرش بر او . جایی که مایکل با کمک فرانکلین تا خراب کردن خانه شریک عشقی همسرش نیز پیش  می روند . همه چیز عادی پیش می رود اما شخصیت محبوب ما از این موضوع بی خبر مانده بود که شریک عشقی همسرش یکی از همسرش یک  قاچاقچیان بسیار زبر دستی بوده است ، که با خرابکردن خانه اش سبب به خطر افتادن خودش شده است.

اتفاقی که به این شرط از یاد آن شریک عشقی جدید همسر مایکل می رود که او نیز پس از مدت ها به شغل گذشته خود یعنی سرقت باز گردد.در ادامه فرانکلین نیز با او همراه می شود و دست به نقشه های سیاهی می زند که حتی روزی فکرش را هم نمی کرد که در آن ها نقش سهمی داشته باشد.

اخبار عملیات های فرانکلین در همه جای لوس سانتوس پخش می شود . اخباری که حتی به گوش ترور ما نیز می رسد . تروری که شک ندارد این عملیات ها تنها از دست فردی هیچ کس جز مایکل بر نمی آید.

این گونه بود که مایکل به همراه  ترور و فرانکلین تازه کار پیش به سوی انجام ما موریت هایی تامل بر انگیز رفتند.

در نگاه اول شاید داستان بازی از سادگی بسیار زننده واز فضای تکراری ای بر خور دار باشد اما آن چیزی که  ذهن شما را شما را در هنگام بازی کردن مشغول خواهد کرد ، پیچیدگی های داستانی  و شخصیت پردازی های فوق العاده و محشر کاراکتر هست. پیچیدگی هایی که کاملا داستان ظاهری بازی رابه لایه های متعددی تبدیل کرده است .

889 1280 628x353 زندگی بی حد و مرز|نقد و برسی Grand Theft Auto V

همانطور که  در فوق نیز اشاره شد یکی از بهترین بخش های این عنوان شخصیت پردازی فوق العاد و عالی  کاراکتر هاست . شخصیت پردازی ای که باعث ماندگاری بیش از حد این اشخاص در ذهن ها می شود . باعث نزدیکی ای می شود که بازیباز در هنگام بازی کردن تماما خود را به جای کاراکتر تصور خواهد کرد.

 ما بدون شک در این عنوان شاهد یکی از بهترین شخصیت پردازی های تاریخ بازی های رایانه ای بوده ایم . جایی که ترور و مایکل و فرانکلین به فراموش نشدنی ترین کاراکتر های بازی های رایانه ای تبدیل شدند.

در کنار بخش داستانی و شخصیت پردازی فوق العاده کاراکتر ها ، می رسیم به زندگی نامه مختصری از کاراکتر های این بازی که امیدوارم مورد قبولتان واقع شود :

Page Artwork Michael GTAV زندگی بی حد و مرز|نقد و برسی Grand Theft Auto V

 

Micheal de Santa

“I want to be a good dad, love my family and live the dream. But at the same time, I really want the other stuff too.”
من میخوام یک پدر خوب باشم , خانوادم رو دوست داشته باشم و به خوبی زندگی کنم ولی هم زمان من واقعا چیز های دیگه ای هم میخوام….

شخصیت مایکل محور داستان بازی است در واقع به خاطر اوست که داستان اصلی اتفاق میوفتد. او در گذشته کارمند بانک بوده است که پس از دروغ هایی که به رئیس خود میگوید از آن جا اخراج شده و سپس به دزدی های بزرگ از محل های مختلف و حتی خود بانک روی می آورد و اکنون او در کار خود استاد است پس از دزدی بزرگی که با دوست بسیار نزدیک خود یعنی Trevor انجام میدهد پول زیادی به دست آورده و در شمال Los Santos در نزدیکی Vinwood برای خود خانه ای میخرد همچنین او با زنی به نام Amanda ازدواج کرده و صاحب 1 پسر و 1 دختر با نام های Jimmy و Tracy میشود در اصل او مغز متفکر گروه و کسی است که نقشه های دزدی را میکشد.

فردی که مدتی است از سرقت های جنایتکارانه دست برداشت او به دلایلی که در فوق نیز ذکر شد مجبور است به شغل گذشته اش باز گردد.فردی متفاوت از دو شخصیت دیگر،شیک پوش و با کلاس.فردی که دارای آرامش خاصی است و شغلش را برای سرقت از بانکی که در آن کار می کرد از دست داده است.مایکل رابطه بسیار بدی با همسرش آماندا دارد زیرا همسرش ،فردی  تجمل گراست . مایکل دارای دو فرزند است،دو فرزندی که رابطه شکر آبی با پدرشان دارند.پسری به نام jimmy و دختری به نام tracy.جیمی به دلیل شیطنت ها و سر به هوایی ها و بی نزاکت بودنش  مدام توسط پدرش مورد سرزنش قرار می گیرد و همین باعث خراب شدن رابطه شان شده است.که البته مایکل نیز در ابتدای بازی می خواهد توسط فرانکلین با پسرش ارتباط بیشتری بر قرار کند. و اما  دخترش تریسی ،او  با  دخترش  نیز رابطه آنچنان  خوبی ندارد و دلیل آن هم شیطنت های دخترش است .تریسی آروزی ورود به تلوزیون و اجرای برنامه های رقص را در ذهنش می پروراند که در یکی از صحنه ها با مخالفت شدید مایکل و عصبانیت ترور رو برو می شود . عصبانیتی که باعث تباه شدن آینده شغلی تریسی می شود.در هر صورت مایکل رفتار هایی از خودش نشان می دهد که باعث هر چه محبوب تر شدنش در دل مخاطبان می شود.

Page Artwork Franklin GTAV زندگی بی حد و مرز|نقد و برسی Grand Theft Auto V

 

Franklin Clinton

So, you’re givin’ me a lecture about not being a good enough gangbanger?
پس تو داری میگی که من به اندازه کافی گانگستر خوبی نیستم؟

فرانکلین یکی از سه شخصیت های اصلی بازی gta v است. او در جنوب شهر لس سانتوس (در میان سیل عظیمی از فقیران در محله هایی به نام گتو) به دنیا آمده است. او تنها نیست بلکه او یک نامزد و یک سگ دارد البته این سگ به او در این زندگی نکبت وار خیلی کمک میکند زیرا که در محیط ها کثیف گانگستری افراد زیادی به دنبال در گیری هستندپس سگ او یعنی چاپ بسیار می تواند کمکش کند. و البته شخصیت اصلی بازی از آنها نمیترسد زیرا که او نیز یک یهودی نشین گانگستر است و به همین دلیل است که این شخصیت شروع به دزدی از بانک میکند تا بتواند از زاغه نشینی جدا شود. او انسان بسیار رویا پردازیاست و برای خود برنامه ه ای بسیاری دارد.همانند شخصیت های دیگر بازی یعنی مایکل و ترور فرانکلین هم مهارت هایی دارد و مهارت او آرام کردن حرکت زمان در هنگام رانندگی است ا گروهی که در ابتدا او با آشنا شدنش با مایکل شروع می شود.او فردی است با علاقه های خودش نه به مانند ترورر و مایکل،او لباس و شلوار هایی گشاد با کلاه های Cap می پوشد.او بیشتر وقت خودش را به گوش دادن به موسیقی رپ می گذراند.در ابتدا او پیش فردی به نام Simeon Yetarian می رود و نقش نوچه  او را ایفا می کند.Simeon Yetarian فردی است که  ماشین های گران قیمتی را به فروش می رساند و در طی عقب افتادن  قسط های خریداران ماشین هایش فرانکلین را برای پس گرفتن ماشین ها  می فرستد،پس در نتیجه فرانکلین با ماشین های بسیاری  سواری می کند و باعث تبدیل شدن به نفر اول رانندگی در گروه آینده اش می شود.

. ویژگی منحصر به فرد او کند کردن زمان در حین رانندگی است صداگذار این شخصیت Shawn Fonteno است. این کاراکتر نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است زیرا طرفداران قدیمی بازی را یاد شخصیت CJ در نسخه San Andreas می اندازد.

 

Page Artwork Trevor GTAV زندگی بی حد و مرز|نقد و برسی Grand Theft Auto V

 

Trevor philips

Los Santos , The City of the Sh*te!

لوس سانتوس….. شهر لجن ها !!

ترور بی اعصاب ترین و غیر قابل پیش بینی ترین فرد گروه،کسی است که در Sandy Shores متولد شده است.او یک خلبان ارتش بوده که به دلیل استفاده بیش از اندازه از الکل و مواد مخدر باعث برکنار شدن خودش از آن کار شده است.او  فردی بسیار کثیف و روانی است و دارای خال کوببی های زننده ای هم بر روی دستانش است. در تریلر ها کار های بسیار عجیبی از آن دیده شد.او دارای یک کارخانه قاچاق  اسلحه نیز است و در یدک کشی در Blaine County (یک بیابان در کناره های شهر لوس سانتوس) زندگی  می کند.کنترل او می تواند بُعد جدید و متنوعی به بازی دهد.او به دلیل هم هدف بودنش با مایکل آشنا شده است.او هم چیزی جز در آوردن پول نمی خواهد و دارای ویژگی خاصی به نام جنون خواهد بود،که او را در نبرد های تن به تن  دارای قدرت فیزیکی خاصی می کند و همچنیناز قدرت ویژه این اجازه را به وی خواهد داشت تا با فعال کردنش بتواند تا تنها با یک تیر هدف مقابل را از بین ببرد.صداگذار این شخصیت Steven Ogg است.

 

شخصیت های فرعی:

 

 زندگی بی حد و مرز|نقد و برسی Grand Theft Auto V

 

Amanda

آماندا همسر مایکل و زنی است که همه ی پول های مایکل را که به زحمت به دست آورده به راحتی خرج خرید برای خود میکند او به شدت با مایکل اختلاف دارد و در یکی از مراحل میبینیم که آماندا حتی به او خیانت نیز میکند او صاحب دو فرزند یک پسر و یک دختر به نام Jimmy و Tracy است.

 

Jimmy GTA5 315x365 زندگی بی حد و مرز|نقد و برسی Grand Theft Auto V

 

Jimmy

جیمی پسر مایکل است او نیز همانند آماندا با پدر خود مشکل دارد و تنها به دنبال عیاشی خود است او گاهی اوقات از مواد توهم زا استفاده میکند. با آنکه مایکل سعی میکند او را از اینگونه کار های دور نگاه دارد اما نمیتواند کاری از پیش ببرد.

 

Boxart Chop GTAV 313x365 زندگی بی حد و مرز|نقد و برسی Grand Theft Auto V

 

Chop

chop سگ دست آموز فرانکلین است شما میتوانید او را به پیاده روی ببرید , به او غذا بدهید و یا در انجام ماموریت های گانگستری خود از آن استفاده کنید همچنین برنامه ای برای گوشی ifruit درون بازی ساخته شده است که پس از دانلود آن از Xbox Live میتوانید حرکات و آموزش های جدید برای این سگ درست کنید که در نوع خود بسیار هیجان انگیز است

 

 

 

Tracy:

دختر مایکل است.http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20131111192456/es.gta/images/a/a1/TraceyArtworkGTAV.jpg

New GTA V character artwork introduces Jimmy Tracy Ron and Lamar Nervous Ron 18 RGB 283x365 زندگی بی حد و مرز|نقد و برسی Grand Theft Auto V

Ron:

همسایه ترور و یکی از دوستان اوست.

 

Artwork Lamar GTAV 283x365 زندگی بی حد و مرز|نقد و برسی Grand Theft Auto V

 

Lamer:

یکی از دوستان نزدیک Franklin میباشد

روند بازی

در اوایل ساخت بازی قرار بر این بود که از همان ابتدا هر 3 شخصیت قابل بازی باشند اما پس از مدتی سازندگان بیان کردند که این کار به گیم پلی بازی لطمه خواهد زد بنابراین در ابتدای بازی تنها Franklin قابل بازی است و پس از مدتی 2 شخصیت دیگر بر حسب تصادف و اتفاقات متعدد به او میپیوندند که از نظر من نقطه قوتی برای بخش داستان بازی است. از همان ابتدا داستان بازی شما را درون یک بخش هیجان انگیز می اندازد و در شروع  شما خود را درحال دزدی می یابید! که از نظر من یک سورپرایز بزرگ برای بازیکن است پس از مدتی که با هر شخصیت کمی آشنا شدید و ماموریت های را انجام دادید هر 3 شخصیت باز شده و اکنون میتوانید با هر کدام که بخواهید بازی را ادامه دهید البته گاهی اوقات مجبور هستید که بر روی یک شخصیت تمرکز کنید (مخصوصا مایکل) زیرا شخصیت های دیگر ماموریت خاصی نداشته مگر اینکه بخواهید تنها در شهر بچرخید. ماموریت هایی که داستان را تشکیل میدهند از بالانس بسیار خوبی برخوردار هستند به طوریکه هیجان در تمامی مراحل به چشم میخورد و یک موضوع جدید را ارائه میدهند که تا به حال در این سری وجود نداشته است اگر یادتان باشد مثلا در نسخه IV گاهی اوقات مجبور بودید برای پیش برد بازی دست به ماموریت های کسل کننده و گاهی هم بی مزه بزنید اما در نسخه V موضوع ماموریت های تعادل خاصی داشته است که باعث شده بخش داستان قوی ظاهر شود با اینکه داستان تمام سری GTA به دزدی و به دست آوردن پول معطوف میشود اما اینبار داستان کمی هم به زندگی شخصی کاراکتر ها معطوف شده و این یعنی همان شخصیت پردازی بسیار عالی راک استار! در اکثر مراحل اصلی میتواند میتوانید در حین انجام ماموریت بین کاراکتر ها Switch کرده و وظایف آن ها را بر عهده بگیرید مثلا میتوانید در حین اینکه با شخصیت مایکل در حال تیراندازی به پلیسان هستید بر روی ترور سوییچ کرده و مایکل را با تک تیرانداز پوشش دهید! این ویژگی یکی از بهترین ها در نوع خود است که باعث میشود GTA V از نسخه های دیگر متمایز شود.

 

822045 gta v زندگی بی حد و مرز|نقد و برسی Grand Theft Auto V

 

وسعت شهر/آب و هوا

وسعت شهر به طرز نا باورانه ای وسیع است که در آن هر کار که بخواهید میتوانید انجام دهید به گفته ی خود راک استار وسعت شهر چندین برابر Red dead و همنچنین تمامی نسخه های GTA که تا به حال منتشر شده است ! انواع و اقسام مکان های مختلف بر روی این نقشه اعم از: مناطق کوهستانی , بیابان , شهر , روستا و جاده و راه آهن قرار دارد که پر است از راز ها و مناطق مخفی! شرایط اقلیمی و آب و هوا به زیبایی کار شده است مثلا ممکن است ناگهان در حالی که هوا آفتابی است ابر ها تمام آسمان را پر کرده و باران زیبایی شروع به باریدن کند و همچنین افکت رعد و برق که در این نسخه به بازی اضافه شده بسیار زیبا است . همانند تمام نسخه ها , باز هم گردش شب و روز به زیبایی کار شده است که در کل هیچ ایرادی نمیتوان به نقشه و سیستم آب و هوای آن گرفت.

 

31323188351110414873 628x178 زندگی بی حد و مرز|نقد و برسی Grand Theft Auto V

 

جزئیاتی تمام نشدنی

به جرئت می توان  عنوان GTA V را جزو یکی از پرجزئیات ترین بازی های این نسل دانست. عنوانی که با پیش رفتن در آن با نکات بسیار جدید وخلاقانه و ظرافت مندانه ای روبرو می شوید. عنوانی که با در دست داشتن شهری بزرگ به نام لوس سانتوس ، ما را با جزئیاتی روبرو کرد که در هیچ بازی رایانه ای دیگری قابل مشاهده نبود. شهری بزرگ که شما در آن شاهد زمین های کشاورزی ، زمین های ورزشی ، دریا ها خروشان ، آسمان خراش های زیبا ، پستی و بلندی ها ، در کنار کوه ها و دره ها و … خواهید بود . هر چه از وسیع بودن این عنوان بگویم کم گفته ام زیرا در بازی حتی مناطق نیز ارزشبندی شده اند به طوری که ترور از مناطق جنوب و فقیرانه راه خود را به سوی ویلا هایی گران قیمت بازی می کند.

در بازی به همه نکاتی که شما حتی فکرش را نیز نمی کرده اید ، پرداخته شده است . شما می توانید در بازی شاهد افراد معتاد و بی خانمانی در زیر پل ها باشید ، که در هنگام عبور از کنارشان به شما حمله ور شوند.

کمی در رابطه با هوش مصنوعی تعجب بر انگیز این عنوان صحبت کنیم. هوش مصنوعی که به طور قطع می توان گفت تا به امروز در هیچ عنوان جهان آزاد دیگری  قابل مشاهده نبوده است. NPC  هایی با هوش که حتی در مواقعی که در پشت چراغ قرمز گیر افتاده باشند در مقابل عمل بوق زدن شما واکنش نشان می دهند و شما را مورد اصابت صحبت هایی غیر اخلاقی می کنند.

بحث هوش مصنوعی به میان آمد ، پس حواسمان را جمع کنیم تا از درخشان ترین قسمت این بخش به راحتی نگذریم. بله یکی از درخشان ترین قسمت های دیگر عنوان GTA V هوش مصنوعی فوق العاده بالای پلیسان در هنگام  تعقیب کردنتان هست ، جایی که جز پا گذاشتن بر روی پدال گاز و هوشمندانه انتخاب کردن مسیر راه دیگری برایتان نمی ماند . پلیسان کوچه به کوچه ها را می گردندتا اثری از شما پیدا کنند . با همکاری یک دیگر سعی می کنند  جلوی پیشروی شما را بگیرند تا شما نیز به این مبحث متفکر بشید که در GTA V  با یکی از بهترین هوش مصنوعی های این چند سال اخیر مواجه شده اید.

2013 09 24 01.35.23 486x365 زندگی بی حد و مرز|نقد و برسی Grand Theft Auto V

وسایل نقلیه و گوشی همراه….

وسایل نقلیه تنوع بسیار بالایی دارد و در حقیقت هر وسیله ی نقلیه ای که در دنیای واقعی وجود دارد در GTA V نیز یافت میشود که مهم ترین اشان : زیر دریایی , قایق , انواع اتومبیل , انواع موتور و انواع کشتی های تفریحی است در کل بیش از 180 وسیله نقلیه وجود دارد که بیشتر آن را اتومبیل تشکیل میدهد. در شهر Los Santos اختلافات طبقاتی در مناطق مختلف را به راحتی میتوان از روی اتومبیل ها تشخیص داد مثلا در شمال L.S شما ماشین های مدل بالا و بسیار زیبایی را می بینید , ولی در جنوب این شهر اتومبیل ها مدل پایین و کثیف را مشاهده میکنید. اگر بخواهیم سخت گیر باشیم طراحی داخل ماشین ها نسبت به نسخه ی های پیشین بد کار شده و در کل جزئیات کمی را درون آن ها مشاهده میکنید. گوشی همراهی به نام Ifruit همانند نسخه ی قبل در بازی وجود دارد که با استفاده از آن میتوانید با دوستان خود تماس گرفته , سری به اینترنت بزنید و یا از محیط عکس بگیرید و در حساب کاربری Xbox Live قرار دهید! همچنین اگر صفحه Face b**k دارید میتوانید با استفاده از Ifruit  به آن متصل شده و صفحه خود را چک کنید!!

در نسخه San Andreas شما قابلیت شخصی سازی خودرو هایتان را داشتید که در این نسخه نیز مکان هایی به نام Auto Repairs وجود دارند که قرار است با امکاناتی بیشتر در خدمت شخصی سازی ماشینتان از رنگ درب ها گرفته تا تغییر موتور باشند.

xl GTA V iFruit Concept 1 624 زندگی بی حد و مرز|نقد و برسی Grand Theft Auto V

=================================

 

ماموریت ها و امکانات جانبی

همانطور که همگی اطلاع داریم سری GTA بر پایه انجام ماموریت و کارهای مختلف بنا شده است و GTA V نیز از این قاعده مستثنا نیست به غیر از ماموریت های اصلی که باعث پیشبرد بازی میشوند ماموریت های فرعی بسیاری در نقشه بازی پراکنده شده است که انجام آن ها گاهی پول و گاهی محبوبیت می آورد! شما میتوانید با دوستانتان به بازی گلف , تنیس , انجام یوگا , شنا با لباس غواصی , دارت و…. بپردازید در کنار این امکانات ماموریت هایی وجود دارند که به صورت ناگهانی ظاهر میشوند و انجام آن ها هم بدون سود نیست! مثلا اگر کمک کنید که دوچرخه دزدیده شده ی پسری را بازگردانید پس از مدتی همان پسر به شما ایمیل زده و 1000 دلار پول را به حساب شما واریز میکند! ماموریت های جانبی دیگر اعم از شکار نیز وجود دارد در بازی انواع و اقسام حیوانات گوناگون وجود دارد مانند : گوزن , آهو , گربه های وحشی , گرگ و شغال که میتوانید به شکار آن ها بپردازید و همانند Red dead پوست آن ها را بفروشید. امکانات بازی بسیار قابل توجه است…. حدود 30 لباس و لوازم جانبی برای شخصی سازی کاراکتر وجود دارد و همچنین بیش از 100 طرح برای شخصی سازی اتومبیل تان…. همچنین میتوانید اسلحه های خود را شخصی سازی کنید مثلا میتوانید رنگ آن ها را عوض کرده , به آن ها صدا خفه کن اضافه کنید , دوربین دید در شب بر روی آن قرار دهید و ….  برای هر اسلحه حدود 30 مد مختلف نیز موجود است. در بعضی ماموریت های اصلی که دزدی های بزرگ به حساب می آیند تنها سه شخصیت اصلی بازی نمیتوانند کاری از پیش ببرند و مجبور هستید که هکر ها و راننده ها و تیراندازان دیگری را استخدام کنید که بسته به نوع قدرتشان پول بیشتری از سرقت را برای خود برمیدارند و به عبارتی سهم آن ها زیاد است. مکان های مخفی زیادی در نقشه پراکنده است مثلا اتومبیل در نقشه وجود دارد که 10000000 قیمت آن است! و به محض سوار شدن پلیس ها آن هم با level چهار ستاره به دنبال شما میوفتند!!

 

  GTA 5 670x376 زندگی بی حد و مرز|نقد و برسی Grand Theft Auto V

==========================================

 

موسیقی و صداگذاری

یکی از نقاط قوت سری GTA همواره در موسیقی و صداگذاری آن بود است…. همانند نسخه های پیشین حدود 250 کانال رادیوی و 100 ها ترک موسیقی وجود دارک که انواع و اقسام موزیک ها و سبک های مختلف را پخش میکند که در این بین به آهنگ های بسیار معروف از خوانندگان مطرح نیز میتوان اشاره کرد که حس هیجان انگیزی در هنگام انجام یک مرحله تعقیب و گریز ایجاد میکند . صداگذاری نیز به خوبی انجام گرفته و دیالوگ هایی که میان کاراکتر ها رد و بدل میشوند معمولا خنده دار و جنبه ی طنز دارند البته گاهی اوقات ضعف هایی در صدای کاراکتر با حرکات چهره و ناهماهنگی آن دیده میشود که آن نمیتواند از صداگذاری ناشی شود بلکه از گرافیک این نسخه است. صداگذاری بر روی وسایل نقلیه نیز شباهت زیادی با واقعیت دارد و به گفته خود سازندگان همه ی آن ها از روی واقعیت برداشته شده اند!

 

gta 5 5552 زندگی بی حد و مرز|نقد و برسی Grand Theft Auto V

 

طبیعا یکی از عوامل مهم در شخصیت پردازی کاراکتر ها صدا افراد صداگزار این شخصیت ها هستند که در مرحله اول باید خودشان با آن کاراکتر ها احساس راحتی کنند. یکی از اخبار اعجاب انگیزی که مدتی است در رابطه با صداگزار های شخصیت های این عنوان منتشر شده است ، عکس و نام آن صداگزاران است که با دقت کمی نسبت به ظاهر آن ها می توان به شباهت های شدید بین آن ها و کاراکتر ها پی برد که در تصاویر  نیز قابل مشاهده است.

1 زندگی بی حد و مرز|نقد و برسی Grand Theft Auto V2 زندگی بی حد و مرز|نقد و برسی Grand Theft Auto V3 زندگی بی حد و مرز|نقد و برسی Grand Theft Auto V

زندگی بی حد و مرز….

گیم پلی این نسخه همانند دیگر شاخص های آن یکی از بهترین ها است که به جرئت میتوانم بگویم بهترین گیم پلی در تمام سری GTA دارد! گیم پلی نه تنها بین سوییچ کردن کاراکتر ها و انجام ماموریت معطوف نمیشود بلکه کار های بسیار دیگری در این دنیای بی حد و مرز وجود دارد شما میتوانید در دریاهای بسیاری که در نقشه وجود دارد به غواصی پرداخته و موجودات دریایی را شکار کنید , میتوانید در مسابقات اتومبیل رانی (پیست و یا خیابانی) شرکت کرده و پول زیادی به جیب بزنید و یا حتی میتوانید به کشف راز های درون بازی بپردازید که هر کدام از آن ها مبالغ هنگفتی (مثلا 10000 بیلیارد!) به شما میبخشند… در کنار تمام این ویژگی ها مراحل و ماموریت های هیجان انگیز را نیز در کنارش قرار دهید! تمامی مراحل دارای هیجان و نوآوری هستند انواع و اقسام دزدی های بزرگ را در بازی تجربه خواهید کرد نکته ی دیگر درون همین دزدی های بزرگ نهفته میباشد این است که در هر دزدی (ترجیها بزرگ) شما میتوانید چگونگی انجام آن و یا افراد خودتان را انتخاب کنید مثلا برای دزدی از یک کشتی میتوانید انتخاب کنید که با هلیکوپتر جنگی به آن جا حمله کرده و تمام دشمنان را به رگبار ببندید و یا میتوانید با زیر دریایی به آن جا رفته و بی سر و صدا کار را تمام کنید همچنین همانطور که گفته شد در بعضی مراحل میتوانید همکاران خود (به جز فرانک و ترور) را انتخاب کنید و بسته به نوع قدرت اشان پول پرداخت کنید تا شما را در ماموریت هدایت کنند. کنترل اتومبیل ها و وسایل نقلیه بهینه شده است به طوریکه در همه حال سرعت خود را حفظ کرده و رانندگی با آن ها همانند نسخه IV کار مشکلی نیست. فرار کردن از دست پلیس نیز به یکی از ابتدایی ترین موضوعات در GTA بدل شده اما این بار راه های متعددی برای این کار موجود است مثلا میتوانید به محله قدیمی Ballas ها رفته و آن ها را با پلیس درگیر کرده و خود از مهلکه بگریزد و یا میتوانید به یکی از کانال های آبی که از وسط شهر L.S میگذرد پناه برده تا پلیس ها شما را گم کنند. هوش مصنوعی در مقایسه با قبل پیشرفت چشمگیری داشته به طوریکه تمام افراد شهر و حتی پلیس ها به کار های شما واکنش های متفاوت نشان میدهند مثلا اگر یادتان باشد در نسخه های قبل اگر اسلحه را به سمت شخصی نشانه میرفتید ممکن بود آن NPC هیچ عکس العملی از خود نشان ندهد و تنها نگاهتان کند!! ولی در V به هیچ وجه اینگونه نیست مثلا اگر تیراندازی کنید و یا مزاحم افراد شهر شوید به صراحت مشاهده میکنید که آن ها با پلیس تماس گرفته و بلافاصله Level شما برای پلیس به 1 ستاره (کم ترین حد) میرسد. گاهی اوقات ممکن است پیش آید که شما در حال بازی با یکی از کاراکتر ها مثلا فرانک هستید سوال اصلی آن جاست که شخصیت های دیگر به چه کاری مشغول هستند؟؟ باید بگویم شخصیت های دیگر به طور خودکار به کار های خود میرسند مثلا گاهی اگر از شخصیت ترور به مایکل سوییچ کنید میبینید که مایکل در حال حرکت به سوی زمین گلف است و یا در حال خوردن نوشیدنی میباشید!!! اینگونه حرکات به گفته خود راک استار از پیش تعیین نشده و بستگی به نوع بازی شما دارد. ویژگی دیگر توانایی خرید انواع خانه , مغازه و کلوب های شبانه است که میتوانید با خرید آن ها پول خوبی به دست آورید که گاهی اوقات ممکن است به مشکلاتی نیز در زمینه خرید برخورید مثلا ممکن است کلابی که شما خریداری کرده اید سرقت شود و تمام پول هایی که جمع آوری کرده بوده اید از دست برود و یا مورد حمله باند های خیابانی قرار گیرد….. همچنین شما میتوانید از طریق اینترنتی که درون ifruit تعبیه شده به خرید بورس شرکت ها بپردازید و پس از آنکه رشد قابل توجهی داشت آن را بفروشید…  پس با این تفاسیر همه چیز به شما بازمیگردد شما میتوانید هر کاری که بخواهید در این دنیای آزاد انجام دهید به تماشای تلویزیون بنشینید , سیگار بکشید , به بازی گلف بپردازید کمی وب گردی کنید و…. و این همان زندگی به حد و مرز مجازی است!!

.نکته بعدی که قابل ذکر کردن است،نقشه بازی است که r* با GTA V وعده داده است که نقشه آن پنج برابر بزرگ تر از Red Dead Redemption و به اندازه ی ترکیب نقشه ی بازی های Grand Theft Auto: San Andreas, GTA IV و RDR باشد.به نظر می رسد که نقش باندهای این نسخه بر خلاف نسخه قبلی پر رنگتر باشد به مانند آن چه در نسخه های قبل IV دیدیم.البته شما می توانید به منطقه ای بروید که در آن جا باندهای خیابانی وجود دارند و از آن ها به عنوان سلاحی علیه پلیس ها  و به نفع خودتان استفاده کنید.در حالی که شما در بازی برخی باندها مانند باشگاه موتورسیکلت سواران را خواهید دید که معمولا در شهرستان بلین بیشتر دیده می شوند،برخی باندها هم بیشتر به این علاقه دارند که در برابر پلیس ها قرار بگیرند و به مبارزه با آن ها بپردازند و این بهترین فرصت برای شما است که اگر زمانی پلیس به دنبال شما بود از چنین موقعیتی به نفع خود برای فرار از دست آنها استفاده کنید.

 

Grand Theft Auto Online 1 628x353 زندگی بی حد و مرز|نقد و برسی Grand Theft Auto V

 

گرافیک چشم نواز……

گرافیک بازی 2 مشکل اصلی را هم در نسخه Xbox 360 و هم در PS3 دارا میباشد » 1: افت فریم گاهی اوقات بسیار شدید میشود ولی گاهی اوقات بسیار روان است البته این اشکال را میتوان پای محیط و نقشه پر جزئیات بازی گذاشت که نمیتواند امری جدی باشد « »2: مشکل دیگر دیر لود شدن تکسچر ها حتی بعد از 5 یا 6 ثانیه است! این موضوع کمی به گرافیک بازی لطمه زده است ولی با این وجود راک استار سعی کرده تمام توان موتور R.A.G.E را به رخ بکشد که در این راه موفق نیز بود زیرا توانسته افکت های درون بازی را به زیبایی هر چه تمام تر بسازد که هیچ بازی تا به حال به این زیبایی نبود است که اصلی ترین آن افکت : رعد و برق , باران , زمین های خاکی و یا همان بیابان ها و اصلی ترین آن آب است! آب , دریا ها و اقیانوس ها به شکل بسیار بسیار زیبایی ساخته و پرداخته شده اند که از نظر من بازی های آینده همچون AC : Black Flag با اینکه برای نسل بعد هستند اما همچین کیفیتی برای آب و افکت باران در آن ها دیده نمیشود در کل راک استار توانسته به خوبی با وجود ضعف های ذکر شده عمل کند و یک جهان زیبا را تحویل امان دهد…..

grand theft auto v gameplay 100432965 l 628x348 زندگی بی حد و مرز|نقد و برسی Grand Theft Auto V

سخن پایانی…..

راک استار گیمز وعده داده بود که نقشه‌ی این بازی از تمامی بازی‌های سریِ GTA که تاکنون ساخته است، بزرگ‌تر باشد و این گونه نیز شد. در حدی که می‌توان گفت این بازی از مجموع نقشه‌های بازی‌های GTA:SA,GTA IV,RDR نیز بزرگ ‌تر است.این بار راک استار گیمز سنت های گذشته‌ی خود را کنار گذاشته و به بازی کنندگان اجازه‌ی کنترل کردن ۳ شخصیت متفاوت را داده است. این شخصیت‌ها عبارتند از: مایکل، فرانکلین، ترور. ابتدا قرار  این بود که این عنوان در بهار سال ۱۳۹۱ (۲۰۱۳ میلادی) منتشر شود که به دلایلی به تابستان سال بعد، یعنی ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ (۱۷ سپتامبر ۲۰۱۳) موکول شد. اما این عنوان تنها ۴ روز مانده به انتشار لیک شد. منتقدان بر این باور بودند که این بازی در ماه نخست انتشار بتواند به فروش ۱ میلیاردی برسد، اما تنها در کمتر از ۴ روز، این بازی توانست به این میزان فروش دست یابد. برای نمونه، در روز اول فروش، این بازی ۸۰۰ میلیون دلار فروش رفت که این رقم نه تنها توانست هزینه‌ی ساخت و تبلیغات را تأمین کند، بلکه توانست مبلغی در حدود ۲ برابر آن را نیز به دست آورد. تمامی سایت‌ها به این اَبَر بازی نمرات کامل ۱۰/۱۰ را دادند. البته سایت گیم اسپات به دلایلی نامشخص به این بازی امتیاز ۹.۸/۱۰ را داده است. این بازی همچنین توانست که در سایت متاکریتیک با نمره ی 99/۱۰۰ به جایگاه اول برسد که در رتبه‌ی دوم نیز GTA IV با نمره ی ۹۸/۱۰۰ قرار دارد.در هر صورت شاهکار GTA  منتشر شد و همه ما را بر این موضوع واقف کرد، که آن همه صبر کردن ارزش این نسخه را داشت .

و در آخر اینکه من به شخصه به هیچ وجه طرفدار 2 آتیشه سری GTA نبودم اما با انتشار نسخه V دیدم نسبت به این سری کاملا عوض شده و به گونه ای عاشق این بازی شده ام …. به جرئت میتوان گفت این بازی بهترین بازی Open World است که تا به حال ساخته شده و من تجربه ی این بازی را به تمام دوستان پیشنهاد میکنم و مطمئنم که خاطره ی بسیار خوبی از این سری در ذهن اشان باقی خواهد ماند که تا مدت ها از یاد نخواهد رفت……

نویسندگان :

محمدرضا قطا

آرین سرخابی

GTA V Rate1 زندگی بی حد و مرز|نقد و برسی Grand Theft Auto V

[ جمعه 24 بهمن 1393برچسب:,

] [ 18:55 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

عنوان Grand Theft Auto V را برروی Xbox 360 به صورت اول شخص بازی کنید | مشاهده جدید ترین مد ساخته شده

چندی پیش راک استار چند تصویر از بازی محبوب Grand Theft Auto v منتشر کرده است که میتوانید در ادامه مشاهده کنید.

210 628x353 تصاویری جدید از عنوان Grand Theft Auto V

11 628x353 تصاویری جدید از عنوان Grand Theft Auto V

39 628x279 تصاویری جدید از عنوان Grand Theft Auto V

51 628x353 تصاویری جدید از عنوان Grand Theft Auto V

331 486x365 تصاویری جدید از عنوان Grand Theft Auto V

341 628x353 تصاویری جدید از عنوان Grand Theft Auto V

55 628x353 تصاویری جدید از عنوان Grand Theft Auto V

111 486x365 تصاویری جدید از عنوان Grand Theft Auto V

222 628x353 تصاویری جدید از عنوان Grand Theft Auto V

1111 628x353 تصاویری جدید از عنوان Grand Theft Auto V

go.php  628x353 تصاویری جدید از عنوان Grand Theft Auto V

Grand Theft Auto V در ۲۷ شهریور برای دو کنسول ps3 و xbox 360 عرضه می شود.

[ جمعه 24 بهمن 1393برچسب:,

] [ 18:43 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

نقد و بررسی بازی Assassin's Creed Unity

 

امتیاز over game over
8.0/10
Unity را می توان یکی از برترین نسخه های سری Assassin's Creed بر شمرد به شرطی که باگ های آن را در نظر نگیریم
نقات قوت نقات ضعف
داستانی جذاب و درگیر کننده
گرافیک و طراحی چشم نواز
باگ های آزار دهنده متعدد

 

پچ 4 بازی Assassin’s Creed: Unity منتشر شد

برای دیدن برو ادامه ی مطلب...

 


ادامه مطلب

[ جمعه 24 بهمن 1393برچسب:,

] [ 18:32 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

نقد و بررسی کامل بازی call of duty advenced warfare
برترین بازیکنان بخش آنلاین Call of Duty: Advanced Warfare لباس ویژه ای را دریافت خواهند کرد + تصویر
برترین بازیکنان بخش آنلاین Call of Duty: Advanced Warfare لباس ویژه ای را دریافت خواهند کرد + تصویر

 

 

برترین بازیکنان بخش آنلاین Call of Duty: Advanced Warfare لباس ویژه ای را دریافت خواهند کرد + تصویر

 

مدتی از انتشار نسخه جدید یکی از برترین عناوین سبک شوتر اول شخص یعنی Call of Duty: Advanced Warfare میگذرد و اینک سازندگان این عنوان در رابطه با بخش آنلاین این عنوان ، سورپرایز هایی را برای بهترین بازیکنان در نظر گرفته اند که میتوانید اطلاعات بیشتر را در ادامه مطلب دنبال کنید.

طبق اطلاعات منتشر شده ، افرادی که در بازی Rank آنان زیر عدد 100 میباشد یک کارکتر با لباس ویژه داده خواهد شد که بسیار زیبا و شکیل می باشد.

شما میتوانید تصویری که به تازگی منتشر شده است را در زیر مشاهده کنید و نظرات خود را در این باره با ما در میان بگذارید:


1 برترین بازیکنان بخش آنلاین Call of Duty: Advanced Warfare لباس ویژه ای را دریافت خواهند کرد + تصویر

عنوان Call of Duty: Advanced Warfare در  تاریخ ۴ ماه نوامبر سال2014 برای کنسول های نسل هفتم و هشتمی و پلتفرم PC عرضه شده است و هم اکنون در دسترس می باشد.

 

انتشار مود جدید One Shot برای Call of Duty: Advanced Warfare

 

استودیو Sledgehammer Games به تازگی مود جدیدی به نام One Shot را برای بخش چندنفره عنوان Call of Duty: Advanced Warfare منتشر کرد. در این مود بازیکنان با اسلحه های تک تیرانداز به مبارزه با یکدیگر می پردازند.

همچنین این بخش به گونه ای است که شما در آن نیروی زیادی نداشته و باید یکی از کلاس های تعبیه شده در بازی را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است هر 5 کلاس بخش چندنفره Call of Duty: Advanced Warfare با راهنمایی NaDeSHoT که از گیمران حرفه ای بوده ساخته شده است.

عنوان Call of Duty: Advanced Warfare در 4 نوامبر برای کنسول های نسل هفتم،هشتم وPC منتشر شد.

آپدیت جدید Call of Duty: Advanced Warfare به رفع اشکالات بازی می پردازد

 

عنوان Call of Duty: Advanced Warfare به نظر می رسد که از نظر منتقدین یک بازی خیلی خوب است اما Sledgehammer Games در نظر دارد که در آپدیتی بعدی عنوان شوتر خود به رفع عیب های آن بپردازد.با توجه به پستی که اخیرا بر روی وب سایت Sledgehammer Games قرار گرفته،پچ بعدی بازی در دست ساخت می باشد:

در حال کار بر روی آپدیتی برای عنوان Call of Duty: Advanced Warfare هستیم تا یک سری عیب ها و جلاکاری های خاص را به بازی اضافه نماییم و به طرفداران تجربه ی بهتری ارائه دهیم

 

نمرات Call of Duty: Advanced Warfare منتشر شد

 

عنوان Call of Duty: Advanced Warfare امروز منتشر می شود و نمرات شروع به انتشار کرده اند.آیا این نسخه می تواند ناجی فرنچایز Call of Duty باشد؟Advanced Warfare اولین بازی از سری Call of Duty بوده که Activision سه سال مشغول ساخت آن بوده است.بازی توسط Sledgehammer Games ساخته شده،استودیویی که در ساخت Call of Duty: Modern Warfare 3 سهیم بوده است.Sledgehammer Games متشکل از اعضای سابق استودیوی Visceral می باشد که ساخت Dead Space را بر عهده داشته اند.Advanced Warfare از موتور بازی سازی جدیدی بهره می برد و با تکنولوژی Motion Capture که در Avatar 2 استفاده شده بود،ساخته شده است.بخش تک نفره دارای 5 ساعت گیم پلی بوده اما به گفته ی خود سازنده توجه ویژه ای به داستان بازی شده و می تواند در این نج ساعت گیمر را سرگرم کند.بخش چند نفره نیز دارای ویژگی های بخش تک نفره مانند کپسول مخصوص پرش های بلند می باشد و تمام مُد های محبوب از نسخه های قبلی نیز در این بخش حضور دارند.نمرات بازی به شرح زیر است:

Polygon – 9/10
Videogamer – 8/10
Joystiq – 4/5
Gamespot – 8/10
ShopTo – no score
IGN – review in progress
Eurogamer.de – 8/10
GameStar – 8.4/10
GameInformer – 9/10
Metro – 8/10

Call of Duty: Advanced Warfare در تاریخ 4 نوامبر یعنی فردا منتشر می شود.البته نسخه ی Day Zero امروز منتشر شد.

میزان فضای خالی برای نصب COD: Advanced Warfare در کنسول XBox One مشخص شد

 

کم کم باید خود را آماده تجربه یکی از برترین عناوین سبک شوتر اول شخص آماده کنید.عنوانی که هر ساله توسط شرکت Activation روانه بازار می شود و این بار هم تحت عنوان Call of Duty: Advanced Warfare قرار است برای کنسول های نسل هفتمی و هشتمی و البته PC منتشر شود.حال تصویری از حجم مورد نیاز برای نصب این عنوان بر روی کنسول XBox one منتشر شده است که نشان میدهد شما به فضایی معادل 45.84 GB احتیاج دارید که حجم کمی نمی باشد.

Call of Duty: Advanced Warfare در آینده ای صورت می گیرد که در آن تکنولوژی در کنار تاکتیک های نظامی کنونی از اهمیت بالایی برخوردار است.

 این عنوان قرار است در  تاریخ ۴ ماه نوامبر سال2014 برای کنسول های نسل هفتم و هشتمی و پلتفرم PC عرضه شود.

cod advanced warfare xbox one hdd space میزان فضای خالی برای نصب COD: Advanced Warfare در کنسول XBox One مشخص شد

 

تصاویری با رزولیشن 4K از گیم پلی Call of Duty: Advanced Warfare منتشر شد

 

امروز شرکت Activision چندین تصاویر زیبا با رزولیشن 4K از گیم پلی عنوان Call of Duty: Advanced Warfare به اشتراک گذاشته است که گرافیک فوق العاده بی نظیر بازی را به نمایش می گذارد.برای مشاهده این تصاویر با ما در ادامه مطلب همراه شوید.

Call of Duty: Advanced Warfare در آینده ای صورت می گیرد که در آن تکنولوژی در کنار تاکتیک های نظامی کنونی از اهمیت بالایی برخوردار است.

 این عنوان قرار است در  تاریخ ۴ ماه نوامبر سال2014 برای کنسول های نسل هفتم و هشتمی و پلتفرم PC عرضه شود.

  miadw4K 150x150 تصاویری با رزولیشن 4K از گیم پلی Call of Duty: Advanced Warfare منتشر شدmsVJkcI 150x150 تصاویری با رزولیشن 4K از گیم پلی Call of Duty: Advanced Warfare منتشر شد         3t2hF34 150x150 تصاویری با رزولیشن 4K از گیم پلی Call of Duty: Advanced Warfare منتشر شد      TtYiCQ4 150x150 تصاویری با رزولیشن 4K از گیم پلی Call of Duty: Advanced Warfare منتشر شد             برای بهتر شدن کیفیت روی عکس ها کلیک کنید

 

لیستی از تمام Achievement های بازی COD: Advanced Warfare منتشر شد

 

 

بازی COD: Advanced Warfare جدیدترین نسخه از سری بازی های Call Of Duty می باشد و توسط استدیو Sledgehammer Games در حال توسعه است و تقریبا زمان زیادی به انتشار آن باقی نمانده.به تازگی هم لیستی از تمامی اچیومنت های این عنوان از سوی IGN First منتشر شده که میتوانید در ادامه نگاهی به آن بیندازید.

عنوان COD: Advanced warfare در تاریخ ۴ نوامبر امسال (مصادف با 13 آبان 1393) برای پلتفرم PC و کنسول های نسل هفتم و هشتم منتشر خواهد شد.

و در آخر هم لیست اچیومنت های بازی COD: Advanced Warfare :

  • Carma
  • Kill an enemy by throwing a car door at them.
  • A New Era
  • Complete the campaign on any difficulty.
  • Hard Hitter
  • Complete the campaign on Hardened difficulty.
  • Excellence in Everything
  • Complete the campaign on Veteran difficulty.
  • Never Saw it Coming
  • Boost jump, dash forward, then air stomp on an enemy.
  • Escape Artist
  • Avoid 20 grenades by dodging with your exo.
  • Loud enough for you?
  • Kill 10 enemies or drones while affected by a sonic blast.
  • Maximum Overdrive
  • Kill 50 enemies while using Overdrive.
  • Genius
  • Kill 4 enemies with a single smart grenade.
  • Threat Detected
  • Paint 10 enemies with a single threat grenade.
  • Fly Swatter
  • Knock 25 Drones out of the sky with EMP grenades.
  • Where Are You Going?
  • Stop an AST with an EMP grenade.
  • History in the Making
  • Collect over half of the Intel.
  • Ferrum Absconsum
  • Collect all the Intel.
  • Riot Control
  • Kill 20 enemies while linked to the Mobile Cover Drone.
  • Advanced Soldier
  • Spend your first exo upgrade point.
  • Second Skin
  • Spend 10 exo upgrade points.
  • We Have the Technology
  • Spend 20 exo upgrade points.
  • Power Changes Everything
  • Completely upgrade your Exo.
  • Seoul Mates
  • Complete “Induction.”
  • Not on my Watch
  • Prevent the walking tank from being destroyed by the Drone Swarm in “Induction.”
  • Deadeye
  • Score “excellent” in the shooting range in “Atlas.”
  • Grenadier
  • Score “excellent” in the grenade range in “Atlas.”
  • Welcome to Atlas
  • Complete “Atlas.”
  • Look Both Ways
  • Kill all the KVA in the traffic section without shooting a civilian vehicle in “Traffic.”
  • Life in the Fast Lane
  • Complete “Traffic.”
  • Fire and Forget
  • Kill 10 enemies with the Mobile Turret missiles in “Fission.”
  • Radioactive
  • Complete “Fission.”
  • Motor City
  • Complete “Aftermath.”
  • Wheelman
  • Finish the hoverbike sequence without hitting any walls or obstacles or taking damage in “Aftermath”.
  • Sitting Ducks
  • Kill 3 enemies with one shot of the Sniper Drone in “Manhunt.”
  • Born to Die
  • Complete “Manhunt.”
  • Betrayal
  • Complete “Utopia.”
  • Party Crasher
  • Kill 20 enemies with the Grappling Hook in “Sentinel.”
  • Crates on a Plane
  • Complete “Sentinel.”
  • The Destroyer Returns
  • Complete “Crash.”
  • Restricted Airspace
  • EMP 10 enemy aircraft out of the sky with the hovertank in “Bio Lab.”
  • Irons in the Fire
  • Complete “Bio Lab.”
  • GG
  • Complete “Collapse.”
  • Man Overboard!
  • Melee an enemy so they fly off the side of the ship in “Armada.”
  • Wrath of Atlas
  • Complete “Armada.”
  • Flying Ace
  • Shoot down 10 enemies with machine guns in “Throttle.”
  • Manticore Unleashed
  • Complete “Throttle.”
  • Heavy-Handed
  • Go through 20 gun drops in one-armed combat in “Captured.”
  • The Wheat from the Chaff
  • Complete “Captured.” 

    تریلری از بخش چند نفره بازی Call of Duty: Advanced Warfare

     

    به تازگی تریلری جدید از بازی  Call of Duty: Advanced Warfare  منتشر شده است که در آن به بررسی ویژگی های بخش چند نفره این بازی پرداخته است. در ادامه می توانید این تریلر را مشاهده و دانلود نمایید.

     

    جدیدترین نسخه  معرفی شده این بازی  این بار توسط Sledgehammer Games ساخته می شود و دست خوش تغییرات بسیار خوبی شده است.لازم به ذکر است که بازی Call of Duty: Advanced Warfare  در تاریخ 4 نوامبر سال جاری برای پلتفرم های Xbox One / Xbox 360 / PlayStation 4 / PlayStation 3 / PC منتشر خواهد شد.

    شما می توانید این تریلر را در لینک زیر  دانلود نمایید:

    تریلری از بخش چند نفره بازی Call of Duty: Advanced Warfare

  • دانلود تریلر Call of Duty: Advanced Warfare با کیفیت SD
  • دانلود تریلر Call of Duty: Advanced Warfare با کیفیت HD

     


     
     

    به طور یقین بسیاری از شما طرفداران بازی های اول شخص (FPS)  با  سری بازی های Call of Duty آشنایی دارید. از سال 2003 سالانه سری جدیدی از این بازی به بازار عرضه می شود. آخرین سری تولید شده از این بازی   Call of Duty : Advanced Warfare  نام دارد که توجه همگان را به خود  جلب کرده است.

     

     

    در عنوان اول شخص شوتر کمتر بازی مشاهده می کنید که از داستان و شخصیت پردازی قوی بهره گرفته باشد. اما این سری از COD بر خلاف بازی هایی چون BattleField، داستانی جذاب و شخصیت هایی منحصر به فرد دارد. داستان بازی در سال 2054 اتفاق می افتد و شما در نقش Jack Mitchell که یکی سربازان ارتش است ایفای نقش می کنید. وظیفه شما این است که به همراه Will Irons و گروهبان Cormack که از سئول در برابر حمله ارتش کره شمالی دفاع کنید. داستان بازی با یکی از مهم ترین کشمکش های سیاسی عصر حاضر یعنی تنش میان کره ی شمالی و کره ی جنوبی آغاز می شود و بر اساس اعتقاد نویسندگان داستان، در آینده سرانجام این دو کشور وارد جنگ می شوند. Mitchell و گروهش قصد کمک به یک تیم دیگر را دارند تا Gunship های کره ی شمالی را نابود سازند. اما آن ها دیر می رسند، زمانی که کار از کار گذشته و تمامی افراد تیم دیگر کشته شده اند. اما گروهبان Cormack به انجام این کار مصمم است و به تیمش دستور می دهد تا آن ها این کار را انجام دهند. تیم موفق می شود اما در آخرین لحظه دسته Will Irons در Gunship گیر می کند و Mitchell نیز نمی تواند به او کمکی کند.
    گرفیک این بازی را می اتوان یک گرافیگ نسل هشتمی معرفی کرد. دقت در ساخت بافت ها، چهره ها و تجهیزات بازی بسیار زیاد است. این بازی دارای هوش مصنوعی نسبتا خوبی می باشد و NPC ها در این بازی تنوع بسیار زیادی دارند. محیط های این سری از بازی با جزئیات زیادی همراه هستند و بیشتر اجسام بازی سه بعدی می باشند. یکی از جذلبیت های بازی در تنوع سقوط NPC ها پس از مرگ می باشد. گرافیک این سری از COD پیشرفت قابل توجهی در زمینه چهره پردازی و فضا سازی داشته است.

     

    تیم گوینده و بازیگری Advanced Warfare یکی از قوی ترین تیم هایی است که در چند سال اخیر در یک بازی رایانه ای حضور داشته اند که در راس آن ها نام کوین اسپیسی و تروی بیکر دیده می شود. بازیگران دیگری نظیر Gideon Emery و Angela Gots نیز در این بازی ایفای نقش کرده اند. کوین اسپیسی به شخصیت Jonathan Irons جان بخشیده است و واقعا سخت است که شما این کاراکتر را دوست نداشته باشید. او به خوبی شخصیت مردی که تنشه ی قدرت است را به تصویر کشیده است و نشان می دهد که او برای رسیدن به قدرت از هیچ چیزی فرو گذار نیست. تروی بیکر که سال گذشته با صداپیشگی به یاد ماندنی شخصیت جوئل در The Last of Us سیلی از تحسین ها را روانه ی خود کرد حال برای اولین بار در یک عنوان شوتر به ایفای نقش پرداخته است و یک تجربه ی جدید را انجام داده است.
    Harry Gregson-Williams که پیش از این با نواختن موسیقی به یاد ماندنی عنوان Metal Gear Solid 4 توانایی خود را نشان داده است، اینبار موسیقی Advanced Warfare را نواخته است و در این کار نسبتا موفق بوده است اما موسیقی او نیز نمی تواند جای موسیقی های فوق العاده هانس زیمر که مربوط به عنوان MW2 است را در ذهن طرفداران بگیرد.. موسیقی های بازی کاملا با فضای بازی منطبق است برای مثال موسیقی که هنگام مرگ Will Irons پخش می شود فضای حزن انگیز بازی را بیشتر می کند. صداگذاری محیط نیز دارای کیفیت مناسبی است و صدای شلیک ها و انفجار ها با واقعیت منطبق است.

    Sledgehammer برای ساخت سری Call of Duty Advanced Warfare فشار بسیار زیادی هم از سوی اکتیویژن و هم از سوی منتقدان و طرفداران Call of Duty متحمل شد ولی با انتشار Advanced Warfare ثابت کرد که هنوز هم می توان نوآوری هایی را در این سری ایجاد کرد و میتوان طرفداران را مجبور به تجربه یکی دیگر از عناوین این سری کند. Call of Duty Advanced Warfare این بازی ارزش امتحان را دارد. آن را از دست ندهید.

 

 

 

 

 

 

[ جمعه 17 بهمن 1393برچسب:,

] [ 21:59 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

به آینده خوش آمدید|پیش نمایش عنوان Call of Duty Advanced Warfare

به آینده خوش آمدید|پیش نمایش عنوان Call of Duty Advanced Warfare

به آینده خوش آمدید|پیش نمایش عنوان Call of Duty Advanced Warfare

امروز میخواهیم با توجه به اطلاعات موجود از عنوان Call of Duty Advanced Warfare مرروی داشته باشیم بر این محتویات و به بررسی این عنوان بپردازیم.در سال های اخیر کمپانی اکتیویژن این سری اکشن اول شخص را به یک سری تکراری خسته کننده و کلیشه ای تبدیل کرده که در ان هیچ گونه محتویات و نواوری وجود ندارد.داستانی کلیشه ای برای مبارزه با شخصیت بد هر عنوان و در اخر هم به قتل رساندن او ,گیم پلی تکرای که فقط درهر سری اسلحه ها و امکانات شما بروز می شود و شما هیچ گونه خلاقیتی در این بخش نمی بینید اما طبق گفته سازندگان عنوان Call of Duty Advanced Warfare به این روند خاتمه خواهد داد و این سری محبوب را به دوران اوج خواهد رساند.به نظر میرسد که اکتیویژن قصد دارد اینکار را با داستانی زیبا و شخصیت پردازی عالی به همراه استفاده از بازیگران مشهور سینما و به کارگیری یک گیم پلی نواورانه با سلاح های اینده در جهان اینده محقق سازد.و باید امیدوار بود که این عمل باعث احیاء دوباره این سری شود و طبق گفته سازندگان به روند شکست های اخیر این سری پایان دهد.

 

به آینده خوش آمدید|پیش نمایش عنوان Call of Duty Advanced Warfare

اگر به یاد داشته باشید این سری در زمان انتشار های خود هر از چند مدتی روند تکراری شدن را در پیش میگرفت برای مثال میتوان یه زمانی اشاره کرد که توجه Call of Duty به انتشار عناوینی با موضوع جنگ جهانی بود.دو نسخه اول بازی بسیار عالی ظاهر شدند و صفحه جدیدی را در دنیای اکشن اول شخص رقم زدند اما بعد از انتشار 3 عنوان با همین موضوع بنظر میرسید که باید فکر نواوری در بازی باشند زیرا که در نسخه سوم این سری ما شاهد موفقیت کمی بودیم.پس اینجا بود که استدیو Infinity Ward دست به کار شد و با ایجاد حال و هوای امروزی در این سری COD MW را منتشر کرد.نتیجه عالی بود و چیزی جز سود برای اکتیوژن و سرگرمی گیمران و منتقدان نبود.اما به مرور دوباره روند تکراری شدن در ین فرانچایز محسوس شد.داستان تکراری گیم پلی تکراری و قابلیت هایی که کم و بیش در هر قسمت اضافه می شد.دیگر طرفداران ان علاقه و اشتیاق قبل برای تمام کردن هر شماره ای که تازه منتشر می شد را نداشتند.Activision باید دست از انتشار عناوینی تکراری فقط و فقط به خاطر سود جمع کردن بردارد.حال به نظر می رسد که سازندگان به فکر احیاء افتاده اند و این دفعه واقعا قصد دارند روند شکست های Call of Duty پایان دهند.در هر صورت تا به حال که اینطور بوده است.

به آینده خوش آمدید|پیش نمایش عنوان Call of Duty Advanced Warfare

داستان بازی اینبار حدااقل به گفته خود Activision  دست خوش تغییرات شده و ما شاهد این هستیم که در اخبار اعلام می کنند که مردم از داستان این شماره لذت خواهند برد و برایشان تازگی دارد.اما بیایید ببینیم واقعا اینطور بوده.تا به این جای کار اطلاعاتی که از داستان به نمایش در امده این است که در سال 2054 در گیری بین گروه های ترورریستی  و یک کمپانی ارتشی بسیار قدرتمند که به هیچ یک از کشور ها تعلق ندارد صورت گرفته است که این کمپانی توسط شخصی به نام Jonathan Irons که با اکتینگ و صداپیشگی بازیگر محبوب هالیوود Kevin Spacey اداره می شود.با توجه به تریلر هایی که تاکنون منتشر شده میتوان فهمید که Advanced Warfare دارای داستانی بسیار جدید نیست اما طرز روایت ان و شخصیت پردازی ها در داستان خوب و غنی کار شده است.

به آینده خوش آمدید|پیش نمایش عنوان Call of Duty Advanced Warfare

Advanced Warfare قرار است در اینده برای پلتفرم های PC, Xbox 360, Playstation 3, Playstation 4, Xbox One منتشر شود.پس با اینکار اکتی انتظارات از بخش گرافیک بازی خود را بالا رده زیرا که تصمیم گرفته این عنوان را برای کنسول های نسل هشتم نیز منتشر کند.تا به اینجا ما شاهد پیشرفت های بسیار شگفت انگیزی در صحنه های سینماتیک و انمیشن های موجود در بازی بوده ایم.لباس و اسلحه ها نیز به خوبی طراحی شده بودند ام اگر بخواهیم صادق باشیم در کل اکتیویژن باید تا انتشار این نسخه گرافیک داخل بازی را بهبود به بخشد و این عنوان  را درخور یک کنسول  نسل هشتمی طراحی کند.

به آینده خوش آمدید|پیش نمایش عنوان Call of Duty Advanced Warfare

در زمینه گیم پلی عنوان Call of Duty Advanced Warfare کاملا متفاوت با نسخه های قبلی خود ظاهر شده گرچه در ریشه همان “بزن بکش راه را بازکن تا مرحله تموم بشه” خودمون هست ولی حداقل سلاح ها و قابلیت ها که متفاوت ظاهر شده و با توجه به گفته های سازندگان این عنوان قرار است یک جنگ تمام عیار در اینده نه چندان دور را به نایش به کشاند و Advanced Warfare سلاح های اینده را در زمان حال در اختیار شما میزارد.از این قابلیت ها میتوان به نارنجک های Threat که قابلیت رهگیری دشمن را دارد و یا سلاح های لیزری و لباس مخصوصی که EXO نام دارد اشاره کرد.با فناوری EXO شما قادر خواهید بود که از ارتفاع های بلند بدون هیچ صدمه برروی زمین فرود بیایید و یا سریع تر حرکت کنید.در واقع این امکانات قبلا هم در بازی هایی مانند Crysis به وضوع دیده شده است و واقعا Sledgehammer نیباد این ادعا را داشته باشد که تنها عنوانی است که سلاح های اینده را به ما ارزانی می کند.بسیاری از کاربران نیز این عنوان را تقلیدی از فیلم Elysium می دانند که اگر این فیلم را دیده باشید به ان ها حق می دهید.اما در کل این تجهیزات برای سری Call of Duty جدید است و به دوست داران این سری تجربه جدیدی را ارائه می کند.من شخصا اینده این قسمت را روشن میبینم

به آینده خوش آمدید|پیش نمایش عنوان Call of Duty Advanced Warfare

کلام اخر

Sledgehammer فشار بسیار زیادی هم از سوی اکتیویژن و هم از سوی منتقدان و طرفداران Call of Duty تحمل می کند.زیرا که تنها امید و شانس بازیابی این عنوان و به اوج رساندن دوباره Call of Duty تنها و تنها  Advanced Warfare می باشد.نمایش ها خوبی را از این عنوان شاهد بودیم و اینده روشنی را برای این عنوان تصور میکنم اما تا زمان انتشار باید یر کرد و نتیجه نهایی را دید.

[ جمعه 24 مرداد 1393برچسب:,

] [ 23:1 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

تصاویر جدید از COD: Advanced Warfare منتشر شد

تصاویر جدید از COD: Advanced Warfare منتشر شد

تصاویر جدید از COD: Advanced Warfare منتشر شد

مدتی هست که بازی جدیدی از سری محبوب و پر فروش Call of Duty با عنوان Advanced Warfare معرفی شده است و شاهد اولین تریلر و اطلاعات در رابطه با داستان و امکانات جدید این بازی در روز های گذشته بوده ایم . 

به تازگی Activision تعدادی اسکرین شات in-game منتشر شده است که دیدن آن ها خالی از لطف نیست .

تصاویر جدید از COD: Advanced Warfare منتشر شد   تصاویر جدید از COD: Advanced Warfare منتشر شد   تصاویر جدید از COD: Advanced Warfare منتشر شد
تصاویر جدید از COD: Advanced Warfare منتشر شد   تصاویر جدید از COD: Advanced Warfare منتشر شد   تصاویر جدید از COD: Advanced Warfare منتشر شد
تصاویر جدید از COD: Advanced Warfare منتشر شد   تصاویر جدید از COD: Advanced Warfare منتشر شد

[ جمعه 24 مرداد 1393برچسب:,

] [ 23:0 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه